Sarantis a avut anul trecut în România venituri de 37,7 milioane euro, apropiate de cele din 2009

Veniturile din operaţiuni continue în România ale Sarantis, proprietarul producătorului de cosmetice Elmiplant, au scăzut cu 0,8% anul trecut, de la 38 de milioane de euro la 37,7 milioane euro, a anunţat compania elenă.

Urmărește
11 afișări

România este a treia piaţă, în funcţie de vânzări, pentru Sarantis, după Grecia şi Polonia.

Compania a avut scăderi ale veniturilor în Grecia, România şi Bulgaria, în timp ce operaţiunile din Polonia, Serbia, Cehia, Macedonia şi Ungaria au evoluat pozitiv, potrivit raportului financiar al Sarantis.

Ponderea veniturilor din România în totalul la nivel de companie a coborât uşor, de la 17,6%, la 17,1%.

Profitul înainte de dobânzi şi taxe (EBIT) al operaţiunilor continue din România a urcat cu 16,7%, de la 2,26 milioane euro la 2,64 milioane de euro.

Vânzările din operaţiuni continue la nivel de companie au avansat anul trecut cu aproape 2%, de la 216 milioane de euro la 220 milioane de euro, iar profitul EBIT din operaţiuni continue a coborât cu 25%, de la 23,4 milioane de euro la 17,6 milioane de euro.

Sarantis activează în România din anul 1996, prin firma Romsar Cosmetics, care a devenit în 2005 Sarantis România. Compania deţine un portofoliu de produse ce include cosmetice, parfumuri, produse pentru îngrijirea casei şi auto, alimente pentru animalele de companie şi suplimente alimentare.

În 2007, Sarantis a preluat, prin intermediul diviziei din România, producătorul cosmeticelor Elmiplant, pentru 6,5 milioane de euro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici