- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Scenariul Ministerului Turismului despre ce cred presupuşi turişti străini în România
"Gândul" anunţă luni post scriptum-ul unei cărţi poştale expediate de un ipotetic turist străin aflat în vizită în România -"A! Careva să îi spună lui şefu' că nu ne vom grăbi să ne întoarcem la birou...ne-am obişnuit cu ritmul sănătos de viaţă de aici", un scenariu imaginat de MDRT.
Scenariul Ministerului Turismului despre ce cred presupuşi turişti străini în România (Imagine: Silviu Matei/Mediafax Foto)
Textul este inclus în primul manual al brandului naţional de turism.
Broşura, care are în antet sigla Guvernului şi a Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT), are 36 de pagini, iar pe prima copertă apare simbolul brandului naţional de turism al României, cu celebra frunză. În prima parte a documentului este prezentat brandul - poziţionare, platforma de comunicare, strategia de brand -, iar partea a doua cuprinde, printre altele, "identitatea vizuală", sloganul brandului şi exemple de utilizare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
"Manualul este destinat tuturor părţilor interesate de brand-ul turistic al României", se arată pe prima pagină a broşurii.
La capitolul "Experienţe de călătorie în România", documentul dă câteva exemple de posibile mesaje cuprinse în cărţi poştale trimise de prezumtivi turişti străini - Richie şi gaşca nebună ("Mastertrekker" Reiner, "Exploratorul" Armin & "Indiana" Georg), Randy şi Moruwenna, Sylvie - impresionaţi de vizita lor în România.
Iată câteva exemple de mesaje incluse în manualul de brand turistic naţional, citate de "Gândul":
- "De-abia aştept să ajung în Munţii Apuseni şi să văd peşterile...cu ceva noroc vom vedea şi un urs brun. Nu foarte de aproape sper!"
- La sfârşitul vederii semnată de "proaspeţii însurăţei" Linda & Stan este adăugat şi un post scriptum: "A! Careva să îi spună lui şefu' că nu ne vom grăbi să ne întoarcem la birou...ne-am obişnuit cu ritmul sănătos de viaţă de aici."
- "Un adevărat punct de atracţie au fost mănăstirile pictate, atât de frumoase, încât Lindei i-au dat lacrimile, iar eu aproape că am distrus bateria aparatului de fotografiat pozând încontinuu toate detaliile încântătoare"
- "Apropo, eşti liber de Crăciun? Ai chef de schi la Bâlea, în Munţii Făgăraş? Locurile aglomerate din Alpi unde mergem de obicei au început să mă plictisească…"
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO