Şcoala IAA vă invită în luna Iulie la două Ateliere - “Marketing for non-marketing” şi “Negocierea de Elită”

În luna iulie, Şcoala IAA organizează două ateliere pentru toţi cei interesaţi de dezvoltare profesională: “Marketing for non-marketing” şi “Negocierea de elită”.

Urmărește
76 afișări
Imaginea articolului Şcoala IAA vă invită în luna Iulie la două Ateliere  - “Marketing for non-marketing” şi “Negocierea de Elită”

Şcoala IAA vă invită în luna Iulie la două Ateliere - “Marketing for non-marketing” şi “Negocierea de Elită”

Pe 10 iulie 2014, are loc atelierul „Marketing for non-marketing” cu Ştefan Teodorescu, Group Brand Manager, URSUS Breweries.

Eşti antreprenor, om de vânzări sau trade, finanţe sau procurement, student sau la început de carieră în marketing sau comunicare şi vrei să înţelegi cum se construieşte şi se comunică o marcă şi de ce să investeşti în marketing şi comunicare? Te aşteptăm la un workshop de o zi, extrem de aplicat în care marketingul şi comunicarea sunt explicate pe înţelesul tuturor.

Pe parcursul acestui workshop participanţii vor invata:

  • ce este marketingul şi brandul/marca,
  • cum se defineşte strategia de marketing
  • de ce este important să definim un public ţintă
  • ce este un insight de consumator, de ce este important
  • ce este poziţionarea mărcii
  • cum definim pozitionarea
  • cum definim obiectivele de marketing
  • cum definim obiectivele de comunicare
  • ce este o comunicare eficientă
  • cerinţele unei campanii de comunicare

Taxa de participare la atelierul „Marketing for non-marketing” este de 150 Euro + TVA pentru non-membri si 120 Euro + TVA pentru membrii IAA. Înscrierile se fac până pe 7 iulie. Pentru inscriere, este necesar sa completati sis a trimiteti formularul de aici… (link), la una dintre adresele de email laura.tampa@iaa.ro  sau ruxandra.radu@iaa.ro.

În urma succesului primei ediţii, pe 24, 25 şi 26 iulie, Şcoala IAA pregăteşte cea de-a doua ediţie a atelierului „Negocierea de Elită”, susţinut de Eugeniu Mihai, formator certificat şi autorul „The Elite Negotiator: The ultimate guide to negotiating like a PRO".

Acesta se adresează celor care doresc să-şi dezvolte abilităţile de negociere, profesioniştilor din marketing şi comunicare, responsabililor de achiziţii, persoanelor middle şi top management care negociază contracte şi tuturor celor care sunt interesaţi să devină negociatori de elită în viaţa profesională şi cea personală.

În cele trei zile de training din cadrul Atelierelor Şcolii IAA, participanţii vor afla cum să folosească tehnicile de negociere în avantajul lor. Vor învăţa să anticipeze mutările partenerului de negociere şi, nu în ultimul rând, să deprindă tehnica contraatacului atunci când se simt ameninţaţi. Pentru mai multe informatii despre atelier accesati link-ul  http://iaa.ro/Articole/Evenimente/Dezvolta-ţi-abilitaţile-de-negociere-participand-la-trainingul-negocierea-de-elita/6742.html

Pentru mai multe detalii despre curricula, trainer si costuri, cei interesaţi pot să o contacteze pe Laura Tampa, Director Executiv, Şcoala IAA, laura.tampa@iaa.ro sau Ruxandra Radu, Chapter Coordinator IAA Romania – ruxandra.radu@iaa.ro.

Urmăreşte-ne pe facebook: IAA School România - https://www.facebook.com/pages/IAA-School-Romania/130458407911

“Atelierele Şcolii IAA” îşi propun să aducă în faţa industriei traininguri, seminarii şi workshopuri punctuale, în cadrul cărora se vor prezenta concepte si perspective noi, precum si instrumente de lucru necesare in domeniul marcomm.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici