Prima pagină » Economic » Cum rezistă brand-urile de lux pe piaţă, în vreme de criză

Cum rezistă brand-urile de lux pe piaţă, în vreme de criză

Cum rezistă brand-urile de lux pe piaţă, în vreme de criză

În lume brand-urile de lux au avut şi ele scăderi ale vânzărilor, chiar dacă nu au suferit la fel de rău ca alte domenii. Cel mai mare grup de lux din lume, LVMH, a avut scăderi de 7% a vânzărilor în trimestrul trei din 2020, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Grupul are, în România, cifră de afaceri de 8,6 miliaone de euro. Bijuteriile şi ceasurile au scăzut şi ele, dar cu 14%.

În România, fondatoarea Musette, Cristina Bâtlan, spune că anul acesta nu a vândut aproape deloc la preţ întreg. Musette a avut anul trecut afaceri de 16,6 milioane de euro.

Cristina Bâtlan, fondatoarea Musette: Avem scăderi pentru că două luni şi jumătate, perioada pandemiei, în care am fost închişi, nu le putem recupera. În acest timp am avut răgaz să ne concetrăm cât mai mult la ceea ce este Musette în România, la ce îşi doresc clienţii nostri, să fim într-adevăr valoroşi pentru ei, pentru că noi credem că în această perioadă se schimbă, de fapt, şi optica consumatorului. Pune mai mult preţ pe calitate, mai mult preţ, de fapt, pe viaţa lui.