- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (11.12.2018, 12:22)
- Departamentul Economic
Se schimbă conducerea la Automobile Dacia. Cine va conduce uzina de la 1 ianuarie | FOTO
Noul director general al Automobile Dacia va fi, de la 1 ianuarie 2019, Christophe Dridi, care preia funcţia de la Jerôme Olive, Alliance Regional SVP Manufacturing Process Engineering & Supply Chain Eurasia Region, care a avut un mandat interimar începând cu luna septembrie a acestui an.
Urmărește
3640 afișări
De la 1 ianuarie, Automobile Dacia are un nou director general
În ultimii doi ani, Christophe Dridi a fost director executiv al Uzinei Vehicule Dacia şi membru în comitetul de management al companiei. Uzina Vehicule Dacia de la Mioveni va fi condusă, de la aceeaşi dată, de Miguel Oliver, în prezent director Calitate la uzina Renault Palencia (Spania). Acesta va fi responsabil de activitatea de producţie a modelelor Dacia din gama Global Access.
„Aniversăm anul acesta 50 de ani de Dacia şi, în curând, 20 de ani de când Groupe Renault este în România. Este un mare privilegiu să mă alătur celor peste 17 700 de angajaţi care au făcut posibile aceste realizări de-a lungul timpului, prin profesionalismul şi talentul lor în fiecare dintre activităţile care compun construcţia unei maşini: de la studiul clientului şi până la post-vânzare. Groupe Renault România este nu doar o companie care reuşeşte prin produsele pe care le oferă clienţilor din 44 de ţări ale lumii, ci şi un model de business de neegalat până în prezent. Am încredere în toate echipele de la Bucureşti, Titu, Mioveni, Piteşti şi Oarja că vom continua această dinamică şi vom răspunde cu aceeaşi exigenţă angajamentului luat faţă de fiecare client. Totodată este esenţial să ne menţinem competitivi într-o industrie în permanentă transformare la nivel mondial. În 2019 inaugurăm Renault Bucharest Connected, un sediu unic pentru angajaţii din Bucureşti. Este un proiect de management care arată mai mult ca niciodată că suntem orientaţi către viitor”, a declarat Christophe Dridi.
Christophe Dridi este absolvent al Ecole Supérieures des Sciences et Technologies de l’Ingénieur din Nancy, Franţa, şi deţine o diplomă MBA INSEAD. Îşi începe cariera la Renault, în 1993, ca inginer. În 2001, se alătură echipelor Alianţei Renault – Nissan, în Japonia, unde ocupă funcţia de manager Calitate.
ULTIMELE ȘTIRI
-
TU l-ai vota pe Donald Trump, dacă ar candida la Președinția României? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Congresul SUA adoptă legea privind detenţia imigranţilor
-
Marco Rubio discută cu premierul israelian despre Iran şi ostaticii din Gaza
-
Trump numeşte fostul patron al unor lanţuri de fast-food în funcţia de ambasador în UE
Ulterior devine director Calitate Renault Mexic şi mai apoi, responsabil Incidentologie vehicule Renault la Technocentre, Franţa. Din 2009, preia responsabilitatea de director Fabricaţie al uzinei din Casablanca şi, ulterior, trece pe aceeaşi funcţie la uzina din Tanger, ambele din Maroc. De la 1 octombrie 2016 a condus uzina Vehicule Dacia de la Mioveni.
Miguel Oliver este inginer, absolvent al universităţilor Politehnica din Valencia (Spania) şi Braunschweig (Germania) şi licenţiat în ştiinţe Economice al universităţii din Bilbao (Spania). Şi-a început cariera la Daimler în anul 1999, unde a avut, timp de 17 ani, diferite responsabilităţi în domeniile fabricaţiei, calităţii, proceselor de inginerie, audit şi lansări vehicule. Din 2016, se alătură Groupe Renault, la Uzina din Palencia, în Spania, fiind director Calitate vehicule. Aici, a fost responsabil de măsurile luate în vederea ameliorării calităţii vehiculelor, având la bază satisfacţia clienţilor în centrul fabricaţiei.
Constructor de automobile din 1898, Groupe Renault este prezent în 134 de ţâri şi a vândut 3,76 milioane de vehicule în 2017. Mizează pe complementaritatea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine şi Lada), pe vehiculul electric şi pe Alianţa sa unică cu Nissan şi Mitsubishi.
În 2016 Groupe Renault România a depăşit 5 miliarde de euro cifră de afaceri. Aflat în centrul gamei Global Access (din care fac parte modelele Dacia, produse pe platforma industrială de la Mioveni), Grupul este lider pe piaţa locală cu mărcile Dacia şi Renault.
Citește pe alephnews.ro: Robert Fico a declarat că opoziția plănuiește o lovitură de stat similară cu revolta EuroMaidan din Ucraina. Ce a declarat Premierul slovac
Citește pe www.zf.ro: Pentru companiile austriece, Ungaria a devenit un vis urât. Strabag a intrat în colimatorul guvernului maghiar prin greşelile făcute la construcţia autostrăzii M30, care leagă Miskolc şi Košice. Tronsonul trebuie demolat în totalitate şi consolidat
Citește pe www.zf.ro: Unul dintre cele mai vechi business-uri din lume. În România, companiile se bat să câştige loc
Citește și: James Bond suferă de alcoolism sever şi are nevoie de ajutor specializat: Verdictul medicilor după analiza filmelor
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Surpriză la început de an: FMI a schimbat şeful pentru România şi descinde la Bucureşti la începutul lunii februarie să se întâlnească cu Guvernul şi BNR pentru a ”analiza evoluţiile economice şi financiare recente”
Undă verde pentru afacerea secolului: Donald Trump nu are nimic împotriva achiziţiei Tik Tok de către armata sa de miliardari. Cine sunt cei doi titani ai lumii financiare care vor fi vârful de lance al tranzacţiei
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Jurata de la show-ul de talente, fotografiată de paparazzi la întâlnirea cu celebrul milionar mai tânăr cu 12 ani decât ea
PROSPORT.RO
Anda Adam participă la Asia Express 2025! Cine e colegul vedetei în emisiunea de la Antena 1
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe