- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (11.12.2018, 12:22)
- Departamentul Economic
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Se schimbă conducerea la Automobile Dacia. Cine va conduce uzina de la 1 ianuarie | FOTO
Noul director general al Automobile Dacia va fi, de la 1 ianuarie 2019, Christophe Dridi, care preia funcţia de la Jerôme Olive, Alliance Regional SVP Manufacturing Process Engineering & Supply Chain Eurasia Region, care a avut un mandat interimar începând cu luna septembrie a acestui an.
Urmărește
3640 afișări
De la 1 ianuarie, Automobile Dacia are un nou director general
În ultimii doi ani, Christophe Dridi a fost director executiv al Uzinei Vehicule Dacia şi membru în comitetul de management al companiei. Uzina Vehicule Dacia de la Mioveni va fi condusă, de la aceeaşi dată, de Miguel Oliver, în prezent director Calitate la uzina Renault Palencia (Spania). Acesta va fi responsabil de activitatea de producţie a modelelor Dacia din gama Global Access.
„Aniversăm anul acesta 50 de ani de Dacia şi, în curând, 20 de ani de când Groupe Renault este în România. Este un mare privilegiu să mă alătur celor peste 17 700 de angajaţi care au făcut posibile aceste realizări de-a lungul timpului, prin profesionalismul şi talentul lor în fiecare dintre activităţile care compun construcţia unei maşini: de la studiul clientului şi până la post-vânzare. Groupe Renault România este nu doar o companie care reuşeşte prin produsele pe care le oferă clienţilor din 44 de ţări ale lumii, ci şi un model de business de neegalat până în prezent. Am încredere în toate echipele de la Bucureşti, Titu, Mioveni, Piteşti şi Oarja că vom continua această dinamică şi vom răspunde cu aceeaşi exigenţă angajamentului luat faţă de fiecare client. Totodată este esenţial să ne menţinem competitivi într-o industrie în permanentă transformare la nivel mondial. În 2019 inaugurăm Renault Bucharest Connected, un sediu unic pentru angajaţii din Bucureşti. Este un proiect de management care arată mai mult ca niciodată că suntem orientaţi către viitor”, a declarat Christophe Dridi.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
-
Ciolacu efectuează o vizită de lucru la Budapesta: Vreau să îmi finalizez mandatul cu obţinerea deciziei intrării depline în Schengen
-
Şef al armatei britanice: „Suntem pregătiţi să luptăm cu Putin în Europa de Est”
-
Florian Coldea şi Dumitru Dumbravă rămân sub control judiciar
Christophe Dridi este absolvent al Ecole Supérieures des Sciences et Technologies de l’Ingénieur din Nancy, Franţa, şi deţine o diplomă MBA INSEAD. Îşi începe cariera la Renault, în 1993, ca inginer. În 2001, se alătură echipelor Alianţei Renault – Nissan, în Japonia, unde ocupă funcţia de manager Calitate.
Ulterior devine director Calitate Renault Mexic şi mai apoi, responsabil Incidentologie vehicule Renault la Technocentre, Franţa. Din 2009, preia responsabilitatea de director Fabricaţie al uzinei din Casablanca şi, ulterior, trece pe aceeaşi funcţie la uzina din Tanger, ambele din Maroc. De la 1 octombrie 2016 a condus uzina Vehicule Dacia de la Mioveni.
Miguel Oliver este inginer, absolvent al universităţilor Politehnica din Valencia (Spania) şi Braunschweig (Germania) şi licenţiat în ştiinţe Economice al universităţii din Bilbao (Spania). Şi-a început cariera la Daimler în anul 1999, unde a avut, timp de 17 ani, diferite responsabilităţi în domeniile fabricaţiei, calităţii, proceselor de inginerie, audit şi lansări vehicule. Din 2016, se alătură Groupe Renault, la Uzina din Palencia, în Spania, fiind director Calitate vehicule. Aici, a fost responsabil de măsurile luate în vederea ameliorării calităţii vehiculelor, având la bază satisfacţia clienţilor în centrul fabricaţiei.
Constructor de automobile din 1898, Groupe Renault este prezent în 134 de ţâri şi a vândut 3,76 milioane de vehicule în 2017. Mizează pe complementaritatea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine şi Lada), pe vehiculul electric şi pe Alianţa sa unică cu Nissan şi Mitsubishi.
În 2016 Groupe Renault România a depăşit 5 miliarde de euro cifră de afaceri. Aflat în centrul gamei Global Access (din care fac parte modelele Dacia, produse pe platforma industrială de la Mioveni), Grupul este lider pe piaţa locală cu mărcile Dacia şi Renault.
Citește pe alephnews.ro: Fostul general al Ucrainei a declarat că „al treilea război mondial a început oficial”
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Citește și: James Bond suferă de alcoolism sever şi are nevoie de ajutor specializat: Verdictul medicilor după analiza filmelor
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Putin susține că Rusia a lansat o rachetă balistică asupra Ucrainei ca răspuns la loviturile asupra teritoriului rus cu rachete americane și britanice
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe