Seat mizează pe trei modele pentru creşterea vânzărilor în România (Galerie Foto)

Seat mizează pe vechea generaţie a modelului Ibiza, pe Leon, Cordoba şi pe noua Ibiza pentru a-şi atinge obiectivele de vânzări stabilite pentru 2008, respectiv comercializarea a 5.500 de automobile, în creştere cu 11% faţă de nivelul de anul trecut, după o scădere de 5% în primele cinci luni.

Urmărește
23 afișări
Imaginea articolului Seat mizează pe trei modele pentru creşterea vânzărilor în România (Galerie Foto)

Noua Ibiza

"Avem toate resursele pentru a atinge ţinta pe care ne-am propus-o pentru acest an, aceea de 5.500 de maşini. Cu toate acestea, evoluţia imprevizibilă a pieţei în ultimele luni a demonstrat că a face previziuni exacte în privinţa evoluţiei vânzărilor este un lucru destul de dificil în momentul de faţă", a declarat, joi, agenţiei MEDIAFAX, directorul mărcii Seat în România, Bogdan Militaru.

El a adăugat că vânzările vor fi susţinute de vechea generaţie Ibiza, precum şi de modelele Leon şi Cordoba. În plus, noua generaţie Ibiza, lansată pe 26 iunie, şi noua Ibiza în trei uşi, care va fi disponibilă din toamnă, vor avea un aport în aprecierea vânzărilor.

GALERIE FOTO

Militaru a mai spus că repoziţionarea vechii generaţii a Seat Ibiza, printr-un preţ mai mic la varianta standard, ar putea impulsiona livrările acestui model, disponibil acum în două variante de echipare, Fun şi Exclusive.

Modelele Seat disponibile în România sunt Ibiza, Leon, Cordoba, Altea, Altea XL, Altea Freetrack, Toledo, Alhambra şi noua generaţie Ibiza. În toamnă, urmează să fie lansată noua Ibiza în trei uşi, iar anul viitor un sedan denumit Exeo.

În primele cinci luni ale anului, Seat a înregistrat vânzări în scădere cu 5%, la 1.590 unităţi, însă livrările din iunie au redresat marca.

Astfel, în intervalul ianuarie-iunie, Seat a livrat 2.234 unităţi în România, în creştere cu 5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, recuperând pierderea de volume.

În 2007, Seat a vândut în total în România 4.917 de unităţi, în creştere cu 27,2% faţă de cele 3.864 automobile livrate în 2006.

Constructorul spaniol va avea până la finele acestui an 22 de complexuri auto integrate în România, faţă de cele 20 existente în prezent. Până la sfârşitul anului 2012 Seat va avea 30 de dealeri la nivel naţional.

Marca spaniolă Seat este importată de Porsche România, care are în portofoliu şi mărcile Volkswagen, Skoda, Audi, Porsche şi Volkswagen Vehicule Comerciale.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici