Secretul din spatele strategiilor de management. Pe ce au mizat companiile care şi-au zdrobit rivalii

Toate organizaţiile îşi doresc să ajungă numărul unu pe piaţă pe care activează. Însă, odată ajunse acolo, eforturile de a se menţine sunt şi mai mari decât cele depuse în drumul spre succes. Pentru că în fiecare zi se nasc alţi potenţiali competitori care îşi fixează un singur obiectiv: să detronezii liderii.

Urmărește
619 afișări
Imaginea articolului Secretul din spatele strategiilor de management. Pe ce au mizat companiile care şi-au zdrobit rivalii

Secretul din spatele strategiilor de management. Pe ce au mizat companiile care şi-au zdrobit rivalii (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Companii cu renume la nivel mondial au fost devansate în servicii, vânzări şi popularitate de alte firme mai mici, chiar start-up-uri care au revoluţionat piaţa cu produse originale, inovatoare, influenţând astfel comportamentul consumatorilor.

Mulţumirea de sine reprezintă principalul motiv pentru care giganţii ajung să coboare din vârf atunci când o societate mai mică (din punct de vedere al dimensiunilor şi promovării) pătrunde pe piaţă cu idei ambiţioase şi curajul de a risca prin intermediul produselor/serviciilor lansate, susţin specialiştii.

Ce exemplu mai bun de dat în acest caz îl reprezintă decât Apple vs. Nokia. Cea mai mare corporaţie din Statele Unite, listată pe bursa NASDAQ, a revoluţionat pur şi simplu lumea tehnologică cu produsele sale inovatoare - iphone, iPad şi ipod. Atât de multă popularitate a câştigat compania lui Steve Jobs, încât i-a lăsat cu uşurinţă în urmă pe principalii producători de telefoane mobile din lume.

Citeşte mai multe pe www.incont.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici