Secretul din spatele strategiilor de management. Pe ce au mizat companiile care şi-au zdrobit rivalii

Publicat: 25 08. 2011, 10:00
Actualizat: 09 11. 2012, 01:38

Companii cu renume la nivel mondial au fost devansate în servicii, vânzări şi popularitate de alte firme mai mici, chiar start-up-uri care au revoluţionat piaţa cu produse originale, inovatoare, influenţând astfel comportamentul consumatorilor.

Mulţumirea de sine reprezintă principalul motiv pentru care giganţii ajung să coboare din vârf atunci când o societate mai mică (din punct de vedere al dimensiunilor şi promovării) pătrunde pe piaţă cu idei ambiţioase şi curajul de a risca prin intermediul produselor/serviciilor lansate, susţin specialiştii.

Ce exemplu mai bun de dat în acest caz îl reprezintă decât Apple vs. Nokia. Cea mai mare corporaţie din Statele Unite, listată pe bursa NASDAQ, a revoluţionat pur şi simplu lumea tehnologică cu produsele sale inovatoare – iphone, iPad şi ipod. Atât de multă popularitate a câştigat compania lui Steve Jobs, încât i-a lăsat cu uşurinţă în urmă pe principalii producători de telefoane mobile din lume.

Citeşte mai multe pe www.incont.ro