- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Secretul prin care micile magazine de nişă reuşesc să se menţină pe piaţă în era cumpărăturilor de la hipermarketuri: Funcţionăm pe bază de comenzi şi avem clienţi fideli
Micile magazine de nişă deţinute de antreprenori români, precum băcăniile, magazinele cu haine unicat sau cele cu dulceţuri, reuşesc să se menţină pe piaţă în era cumpărăturilor de la hipermarketuri şi supermarketuri prin mai multe secrete, deşi marile reţele internaţionale au pariat pe magazine de proximitate la fiecare parter de bloc, conform ZF.
Secretul prin care micile magazine de nişă reuşesc să se menţină pe piaţă în era cumpărăturilor de la hipermarketuri: Funcţionăm pe bază de comenzi şi avem clienţi fideli (Imagine: thisismyhappiness.com)
Magazinul funcţionează pe bază de comenzi, astfel că de luni până marţi preia comenzile şi miercurea le porţionează şi le distribuie către clienţi şi în magazinul din Capitală. Codruţ Ionescu Muscel spune că magazinul are clienţi fideli şi consideră că cea mai bună metodă de promovare este publicitatea „din gură în gură“.
ULTIMELE ȘTIRI
-
LIVE UPDATE. Alegeri în SUA. Americanii își votează astăzi noul Președinte. Kamala Harris și Donald Trump duc o luptă strânsă pentru Casa Albă și Congres
-
Acest lucru l-ar putea îngenunchea cu adevărat pe Putin. Veniturile guvernului din petrol s-au prăbuşit: scădere cu 29%
-
The Guardian: Cum plănuieşte Donald Trump să conteste alegerile prezidenţiale din SUA dacă le va pierde
-
Polonia va investi 750 de milioane de dolari pentru a stimula producţia de muniţie
„Este greu să creştem pe o piaţă invadată de supermarketuri, dar clientela noastră este formată în proporţie de 85% din mame tinere, care se gândesc foarte mult la ceea ce mănâncă copii lor. Şi acesta ne-a rămas segmentul principal de ani de zile“, mai spune antreprenorul, care a pus alături de surorile lui pe picioare afacerea în plină criză. Alături de Casa cu Gemene şi alte băcănii rezistă pe piaţă de ani de zile, aşa cum este cazul Băcăniei Vechi sau Băcăniei Coco. În sectorul alimentar s-au dezvoltat şi alte mici magazine de nişă aşa cum sunt cele cu dulceţuri, de pâine tradiţională sau cu mirodenii. De altfel, specializarea este reţeta pe care cei mai mulţi analişti au oferit-o în comerţul alimentar, o piaţă tot mai mult dominată de giganţii străini.
Un alt domeniu unde micii antreprenori rezistă concurenţei cu branduri internaţionale este cel de fashion. Un exemplu este Teodora Bârsan, din Sibiu, în vârstă de 28 de ani, care a investit 2.000 de euro într-un magazin de haine unde vinde articole de îmbrăcăminte şi accesorii create de designeri români. Ea a pariat pe haine unicat, create de 40 de artişti din întreaga ţară.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 14:03
Nicu Ştefănuţă: Noua Comisie Europeană să lupte mai mult pentru agricultura sustenabilă
-
astăzi, 13:51
LIVE UPDATE Alegeri prezidenţiale în SUA 2024: Votul care va decide viitorul SUA şi al lumii. Donald Trump vs Kamala Harris. Cum se desfăşoară votul şi care sunt statele decisive / S-au deschis primele secţii de votare de pe Coasta de Est