- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Secretul succesului Coca-Cola: De ce compania nu va produce niciodată băuturi alcoolice
De când a devenit Chief Executive Officer (CEO) la Coca-Cola, Muhtar Kent a stabilit câteva reguli fundamentale legate de creşterea vânzărilor pe termen lung, chiar vizavi de piaţa americană, suprasaturată de produsele mărcii. Mai mult, Kent şi-a propus să dubleze veniturile companiei până în 2020. Despre planurile sale, dar şi despre motivele pentru care producătorul global de băuturi acidulate nu va comercializa niciodată băuturi alcoolice, şeful general al Coca-Cola a vorbit într-un interviu acordat Harvard Business Review.
Coca-Cola (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Omul turc de afaceri Muhtar Kent (59 de ani) a prins gustul afacerilor încă de pe băncile şcolilor de business pe care le-a absolvit în Anglia. Cu un tată consul, Kent a părăsit ţara natală în favoarea Londrei la vârsta de 19 ani. Puţin mai târziu, a ajuns să lucreze la birourile Coca-Cola din Statele Unite, după ce a găsit un anunţ într-un ziar din Anglia. Fostul agent de vânzări şi-a depăşit în timp condiţia, descoperind tainele marketingului, ale distribuţiei şi logisticii. Din iulie 2008 conduce o companie cu 33 de milioane de fani declaraţi pe reţelele de socializare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Cum te menții în formă de sărbători? Antrenor de fitness: „Dacă mâncăm cumpătat, nu o să dezvoltăm probleme, nu o să ne îngrășăm”
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
-
USR i-a transmis lui Klaus Iohannis că mandatul lui s-a încheiat. Elena Lasconi: PSD şi PNL nu au înţeles nimic din votul cetăţenilor
Astăzi, Kent spune că a încercat să reîntinerească perspectivele Coca-Cola, cultura corporatistă uşor "arogantă" şi să reinvesteasca costurile dividendelor în promovarea şi dezvoltarea brandului.
Directorul a vorbit, printre multe altele, şi despre schimbările care au avut loc la boardul corporaţiei americane din 1997, când CEO-ul Roberto Goizueta a murit. "Ei bine, am avut doi CEO pe termen scurt, într-o perioadă în care nu reuşeam să găsim soluţia pentru a creşte în vânzări. Apoi, predecesorul meu, Neville Isdell, a clarificat din start că s-a întors în companie pentru o scurtă perioadă de timp. Voia să se retragă definitiv. Văzuse că firma îşi pierduse suflul. Ne pierdusem respectul de sine şi pierdusem esenţa business-ului nostru. Devenisem aroganţi. Neville a fost cel care ne-a scos din acest impas", a explicat şeful actual al Coca-Cola.
Citeşte mai multe despre secretul succesului Coca-Cola pe www.incont.ro.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO