Şefa Yahoo a încercat fără succes să renunţe la un acord de colaborare pe 10 ani cu Microsoft

Directorul general al Yahoo, Marissa Mayer, a încercat fără succes să renunţe la un parteneriat pe termen de zece ani cu Microsoft, în domeniul publicităţii prin serviciile de căutare, în favoarea unui acord cu Google, au declarat surse apropiate situaţiei, transmite Bloomberg.

Urmărește
159 afișări
Imaginea articolului Şefa Yahoo a încercat fără succes să renunţe la un acord de colaborare pe 10 ani cu Microsoft

Şefa Yahoo a încercat fără succes să renunţe la un acord de colaborare pe 10 ani cu Microsoft (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Mayer a încercat că facă acest lucru după ce a devenit director general al Yahoo, în iulie anul trecut, dar a întâmpinat opoziţia şefului Microsoft, Steve Ballmer, au arătat sursele.

Acordul cu Microsoft, prin care compania trebuie să furnizeze tehnologie pentru serviciile de căutare pe internet ale Yahoo nu a adus rezultatele estimate, astfel că Mayer a căutat alternative. Înţelegerea, care expiră în 2020, a fost încheiată în 2009, de Ballmer şi fostul CEO al Yahoo Carol Bartz.

Drept compensaţie pentru performanţele scăzute ale publicităţii pe serviciile de căutare, Microsoft a acceptat să plătească Yahoo garanţii pentru venituri, până în martie 2014, prelungind un acord în acest sens care a expirat luna trecută.

Mayer s-a întâlnit cu reprezentanţi ai Google, fostul său angajator, cu care a convenit verbal să încheie un parteneriat în domeniul publicităţii, dacă acordul cu Microsoft ar fi încetat, a spus una din surse.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici