Specialiştii în resurse umane sunt de părere că variaţia numărului persoanelor care lucrează de acasă depinde de mai mulţi factori, printre care criza sau problemele de sănătate. „Creşterea sau scăderea procentului celor care practică munca la domiciliu pot fi influenţate de situaţia economico-financiară a companiei din care fac parte, de nevoia de pe piaţă a serviciilor furnizate şi de problemele de sănătate sau deficienţele pe care le pot avea angajaţii”, a declarat pentru Gândul Eliza Nechifor, marketing & communication coordinator la firma de recrutare Manpower.
Nechifor spune că angajatul care lucrează de acasă este obligat să-şi desfăşoare activitatea astfel încât să-şi atingă obiectivele şi să realizeze activităţile aferente pentru perioada stabilită. În plus, pentru o comunicare bună şi o urmărire a rezultatelor acesta are obligaţia transmiterii de rapoarte regulate organizaţiei pentru care lucrează. Meseriile care se pot plia pe astfel de condiţii de muncă sunt, de exemplu: vânzător servicii, programator, avocat, psiholog, specialist în marketing sau management, redactor sau analist.
Citeşte mai multe despre persoanele care lucrează de acasă pe www.gandul.info