- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Şeful BCR: Vrem să găsim o soluţie cu clienţii nemulţumiţi şi să nu dăm şansa avocaţilor să câştige
BCR vrea să ajungă la o soluţie pe care clienţii nemulţumiţi să o considere echitabilă şi să nu mai dea şansa avocaţilor să câştige şi mai mulţi bani, a declarat preşedintele executiv al băncii, Dominic Bruynseels.
Şeful BCR: Vrem să găsim o soluţie cu clienţii nemulţumiţi şi să nu dăm şansa avocaţilor să câştige (Imagine: Liviu Adascalitei/Mediafax Foto)
"Singurii oameni care au câştigat de pe urma acestei ordonanţe (OUG 50/2010 - n.r.) au fost avocaţii şi din păcate clienţii au pierdut. Scopul nostru este să ajungem la o soluţie pe care toată lumea să o considere echitabilă, adică şi clienţii s-o considere aşa. Nu vrem să le dăm avocaţilor şansa să câştige mai mulţi bani în continuare. Vom încerca să găsim modalităţi prin care să facem acest lucru posibil", a spus Bruynseels.
Oana Petrescu, vicepreşedinte BCR pe retail, a afirmat că dezbaterea publică intensă privind privind prevederile ordonanţei a avut şi o latură benefică.
ULTIMELE ȘTIRI
-
FastGlioma ajută neurochirurgii în detectarea tumorilor reziduale. Cum funcționează sistemul cu Inteligență Artificială
-
Liga Naţiunilor: România - Kosovo 0-0. Tricolorii au nevoie de un punct pentru a termina pe primul loc
-
Iohannis s-a văzut cu Scholz la Berlin: discuţii despre stimularea investiţiilor
-
Ciolacu va pune la dispoziţie explicaţiile Ucrainei în privinţa interdicţiei lui George Simion
"Ce nu şi-a dorit ordonanţa şi ce nu poate să facă un act de legislaţie este să reducă în mod administrativ dobânzile. Ce putea să facă şi a făcut, iar acesta este un lucru pozitiv, este că a creat transparenţă şi în plus faţă de aceasta a a dat clienţilor posibilitatea de a se muta de la o bancă la alta. Practic, acum clienţii pot să decidă cu ce bancă vor să facă banking şi să procedeze în consecinţă", a spus Petrescu.
Clienţii nemulţumiţi ai băncilor BCR şi Volksbank reprezentanţi de avocatul Gheorghe Piperea au plătit în medie 70 de euro pentru declanşarea unui proces colectiv, ceea ce înseamnă în total circa 200.000 de euro. Avocatul susţine că onorariile plătite de bănci caselor de avocatură sunt de peste 20 de ori mai mari.
Împotriva BCR şi Volksbank au fost iniţiate procese din partea a cinci grupuri de clienţi nemulţumiţi, care includ 2.600 - 3.000 de clienţi.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO