Selgros a investit 6 milioane euro în reamenajarea magazinelor din Băneasa şi Berceni

Reţeaua cash&carry Selgros a investit 6 milioane de euro în reamenajarea magazinelor din cartierele Băneasa şi Berceni din Bucureşti, ale căror vânzări ar putea creşte cu până la 15% comparativ cu o unitate clasică.

Urmărește
323 afișări
Imaginea articolului Selgros a investit 6 milioane euro în reamenajarea magazinelor din Băneasa şi Berceni

Selgros a investit 6 milioane euro în reamenajarea magazinelor din Băneasa şi Berceni (Imagine: Mihai Dascalescu/Mediafax Foto)

"După 13 ani de prezenţă pe piaţa din România, considerăm că este oportun să continuăm tranziţia către un nou nivel al experienţei de cumpărături pentru clienţii noştri. Procesul de remodelare a început la Iaşi şi va continua şi în anii următorii ani. Investiţia este una consistentă şi in final toate magazinele vor fi remodelate. Nu am decis care va fi următorul magazin. În medie, vânzările cresc cu 5-15% după remodelare", a declarat Alexandru Vlad, directorul executiv al Selgros Cash&Carry România.

Remodelarea a presupus trecerea de la modelul de culoare paralele, la modelul de "mini-pieţe" în interiorul magazinului, transformarea funcţională a zonelor principale, îmbunătăţirea sortimentaţiei şi un nou design. Remodelarea celor două unităţi Selgros a fost finalizată într-o perioadă de 4 luni, ambele magazine având program normal de funcţionare pentru clienţi pe durata lucrărilor.

"Este un proces de umanizare a retailului, pe care ne dorim să îl replicăm în toate unităţile deţinute în România", a mai spus Vlad.

În ceea ce priveşte extinderea reţelei, şeful Selgros spune că mai sunt oraşe în care pot fi deschise magazine, dar compania nu este presată de timp.

"Dorinţa noastră este să acoperim toate oraşele cu peste 200.000 de locuitori. Mai sunt cateva pete albe pe hartă, pe care să le acoperim, dar nu suntem presaţi de timp", a arătat Vlad.

La începutul anului, Selgros şi-a anunţat intrarea în comerţul online printr-un parteneriat cu platforma de servicii de aprovizionare online megamarket.ro, prin care livrează direct clienţilor peste 11.000 de produse alimentare şi nealimentare.

Anul trecut, atât cifra de afaceri, cât şi profitul net ale Selgros au scăzut, cu 9,8%, la 3,09 miliarde lei (699 milioane euro), şi, respectiv, cu 21,3%, la 54 milioane lei (12,2 milioane euro).

Selgros Cash&Carry România, parte din grupul elveţian TransGourmet Holding SE, are o reţea de 19 magazine.

Concurentul direct al Selgros este lanţul german Metro Cash&Carry, controlat de grupul german Metro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici