Serviciul Home’Bank al ING a început să funcţioneze

Serviciul Home’Bank al ING a început să funcţioneze, a anunţat banca pe Facebook.

Urmărește
1243 afișări
Imaginea articolului Serviciul Home’Bank al ING a început să funcţioneze

„Serviciul Home'Bank a fost remediat şi este disponibil. Continuăm cu testarea soluţiilor pentru celelalte servicii încă afectate.Vom continua sa va informam despre evolutia situatiei”, a anunţat banca.

Sistemul de stocare a datelor a început să genereze erori in operare. Ca urmare a acestei situatii tehnice neprevazute, atat reteaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING cat si serviciul Home’Bank au devenit indisponibile. „Această problema tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele şi disponibilitatile băneşti ale clienţilor ING, care sunt în deplina siguranţă. Vom informa periodic clienţii cu privire la stadiul remedierii acestei situatii neplăcute. Ne cerem scuze pentru toate neplacerile create şi vă asiguram că, împreună cu furnizorul platformei tehnice afectate, tratăm rezolvarea acestei problema în regim de maximă prioritate”, se arată într-un comunicat ING.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici