Sfârşitul hipermarketului în marile oraşe? CEO al AFI Europe România şi Cehia: „Vremea în care mallul includea un mare hipermarket a apus deja“
Dacă înainte de 2000 singura prezenţă a comerţului modern era Metro, iar în 2001 apărea Carrefour Militari, amplasat dincolo de centura Capitalei, motiv pentru care cumpărăturile ocupau practic o zi întreagă, dar acolo gama era de la papetărie şi haine la produse alimentare sau electronice şi electrocasnice, acum oferta este mult mai diversificată şi prezentă în zonele rezidenţiale.
„Trendul reducerii spaţiului alocat hipermarketurilor este deja în curs. Vremea în care mallul includea un mare hipermarket a apus deja. Chiar şi operatorul hipermarketului a înţeles asta şi reevaluează situaţia. Auchan va fi mai mic, am ajuns la o înţelegere cu ei şi vor reduce suprafaţa. Şi sunt mai multe exemple de hipermarketuri existente care reduc suprafaţa, reduceri mai mari decât facem noi aici (la AFI Cotroceni – n.red.)“, a declarat Doron Klein, CEO al AFI Europe România şi Cehia.