Sfârşitul hipermarketului în marile oraşe? CEO al AFI Europe România şi Cehia: „Vremea în care mallul includea un mare hipermarket a apus deja“

Publicat: 02 01. 2024, 11:35
Actualizat: 02 01. 2024, 11:37
Dacă înainte de 2000 singura prezenţă a comerţului modern era Metro, iar în 2001 apărea Carrefour Militari, amplasat din­colo de centura Capitalei, motiv pentru care cum­părăturile ocupau practic o zi în­treagă, dar acolo gama era de la papetărie şi haine la produse alimentare sau electronice şi electro­cas­nice, acum oferta este mult mai diversi­ficată şi prezentă în zonele rezidenţiale.

„Trendul reducerii spaţiului alocat hi­per­marketurilor este deja în curs. Vremea în care mallul includea un mare hipermarket a apus deja. Chiar şi operatorul hipermarketu­lui a în­ţeles asta şi reevaluează situaţia. Auchan va fi mai mic, am ajuns la o înţelegere cu ei şi vor reduce suprafaţa. Şi sunt mai multe exemple de hipermarketuri existente care reduc supra­faţa, reduceri mai mari decât facem noi aici (la AFI Cotroceni – n.red.)“, a declarat Doron Klein, CEO al AFI Europe România şi Cehia.