- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Sloganul turistic al României, difuzat la finala Roland Garros
Câteva sute de milioane de persoane din întreaga lume vor urmări la finala Roland Garros, difuzată pe Eurosport, inserţia publicitară "Roland Garros îţi este oferit de România. România - Land of choice".
Sloganul turistic al României difuzat, la finala Roland Garros (Imagine: Mediafax Foto)
Ministerul Turismului a început campania internaţională de promovare a României ca destinaţie turistică pornind de la asocierea ţării, prin intermediul Eurosport, cu turneul de tenis de la Roland Garros.
La fiecare pauză, pe parcursul transmisiunilor din turneu, pe canalul Eurosport apare anunţul "Roland Garros îţi este oferit de România. Romania - Land of choice".
Potrivit reprezentanţilor Ministerului Turismului, această inserţie publicitară nu presupune niciun fel de costuri pentru minister sau pentru statul român, urmând să fie difuzată pe tot parcursul turneului, inclusiv în timpul marilor finale.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
"Sunt convinsă că asocierea imaginii României cu turneul de la Roland Garros va spori interesul turiştilor străini pentru ţara noastră, având în vedere că doar finala este urmărită de oameni de pe toate colţurile planetei", a declarat agenţiei MEDIAFAX ministrul Turismului, Elena Udrea.
"Romania - Land of Choice" este sloganul campaniei de promovare internaţională, organizată de Ministerul Turismului cu trei foşti mari sportivi, Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi.
Udrea, împreună cu cei trei foşti sportivi, vor fi dealtfel prezenţi la Paris în data de 5 iunie, unde vor participa la o serie de de evenimente conexe turneului de la Roland Garros, organizate de minister în centrul oraşului, inclusiv la prezentarea clipurilor video de promovare a României avându-i ca personaje centrale pe Nadia, Năstase şi Hagi.
Campania va continua până la sfârşitul anului, cu difuzarea clipurilor de promovare pe cel mai mare canal pan-european de sport şi pe cel mai mare canal internaţional de ştiri, acestea urmând a fi selecţionate conform procedurilor naţionale în vigoare.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 10:47
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
astăzi, 10:40