Audi vrea să devină cel mai mare producător de maşini de lux din lume
„Anticipăm că economia mondială va continua să se dezvolte pe termen lung. Din acest motiv avem încredere să extindem gama de produse şi operaţiunile internaţionale”, a declarat directorul general Rupert Stadler, la întâlnirea anuală cu presa organizată la Ingolstadt, în Germania.
Audi, divizie a grupului Volkswagen, are obiectivul să devanseze BMW, în baza creşterii economice din China, India şi Brazilia.
Compania anticipează că livrările în Rusia vor creşte de peste două ori, în intervalul menţionat.
Anul trecut, Audi a lansat o versiune modernizată a sedanului A8, noul A7 Sportback şi modelul subcompact A1, cel mai mic din portofoliul de 36 de produse.
Audi va lansa în acest an 13 modele noi sau modernizate, între care sedanul A6 şi vehiculul sport utilitar Q3, şi intenţionează să extindă gama în anii următori, în acelaşi ritm.
Profitul net al Audi s-a dublat anul trecut la 2,59 miliarde euro, după ce cererea mare din China şi SUA a urcat vânzările la un nivel record.
Veniturile au avansat cu 19%, la 35,4 miliarde euro.
Audi intenţionează în acest an majorarea vânzărilor cu peste 10%, la peste 1,2 milioane de automobile.