Soluţia turcească anticriză: transformarea Antalyei într-un Dubai european

Criza economică a redus peste tot apetitul pentru consum şi, drept urmare, şi veniturile companiilor. Turcii însă mizează în continuare pe turism şi investesc miliarde de euro pentru a transforma Antalya într-un fel de „Dubai european”.

Urmărește
30 afișări
Imaginea articolului Soluţia turcească anticriză: transformarea Antalyei într-un Dubai european

Soluţia turcească anticriză: transformarea Antalyei într-un Dubai european (Imagine: www.gandul.info)

Cuvântul de ordine în plină criză este „lux” la preţuri rezonabile, Ministerul Turismului din Turcia trecând peste orice fel de impedimente (inclusiv cele de mediu) pentru a atrage cel mai mare număr posibil de turişti – şi în special cei cunoscuţi ca fiind cei mai cheltuitori – ruşii, britanicii şi americanii. Pentru ei a fost lansată o campanie specială, în toate mediile de informare: „Unlimited Turkey” („Turcia fără graniţe”).

Turcii au de gând să construiască hoteluri extravagante şi unice în lume prin dotările pe care le au – ultimul inaugurat, Mardan Palace, a costat nu mai puţin de 1,15 miliarde de euro, ceea ce-l transformă în cel mai scump hotel construit vreodată în Europa, scrie publicaţia britanică The Times.

Citeşte mai multe despre dotările celui mai scump hotel din Europa pe www.gandul.info.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici