Noul magazin are o suprafaţă totală construită de 13.380 metri pătraţi şi o suprafaţă utilă de vânzare de 7.500 metri pătraţi. Hipermarketul dispune de 51 case de marcat şi numără peste 40.000 de produse alimentare şi nealimentare, provenite în proporţie de peste 90% de la producători şi furnizori naţionali.
Hipermarketul din Cotroceni este al treilea din Bucureşti şi primul construit într-un centru comercial de tip mall.
Compania, parte a grupului Metro, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri netă de 2,35 miliarde lei (638 milioane euro), în creştere cu 92% faţă de încasările de 1,22 miliarde lei (367 milioane euro) obţinute în 2007.
AFI Palace Cotroceni este un proiect al AFI Europe, membră a Africa Israel Group, unul dintre cei mai importanţi investitori şi dezvoltatori din Europa Centrală şi de Sud-Est.
AFI Palace este împărţit în trei zone care cuprind, pe lângă hipermarketul real, 250 magazine, 2.500 locuri de parcare, 20 săli de cinema, o pistă de carting, două cazinouri, un patinoar de aproximativ 1.000 metri pătraţi şi un spaţiu dedicat expoziţiilor permanente.