PayPoint extinde reţeaua din România

Publicat: 28 05. 2009, 13:47
Actualizat: 06 11. 2012, 09:21

Compania avea, la finele lunii martie, 5.700 de terminale, faţă de 4.000 la sfârşitul anului fiscal 2007-2008, şi urmează să extindă reţeaua pentru a majora acoperirea naţională şi a dezvolta serviciul de plată a facturilor.

PayPoint anticipează pierderi la operaţiunile din România în prima jumătate a acestui an, însă consideră că afacerile de pe piaţa autohtonă vor intra pe profit până la sfârşitul anului financiar 2009-2010.

"În România, intenţionăm să instalăm alte 900 de terminale PayPoint. Acestea vor completa reţeaua existentă şi vor furniza acoperire naţională serviciului de plată a facturilor. Anticipăm pierderi în România în prima jumătate a anului, însă afacerea va deveni profitabilă până la finele anului financiar", a declarat într-un raport prezentat joi preşedintele PayPoint, David Newlands.

PayPoint a intrat pe piaţa românească în 2007, prin preluarea diviziei de distribuţie a cartelelor preplătite şi de încărcări electronice Pay Store a RTC Holding pentru 15,5 milioane de euro.

Ulterior, PayPoint s-a extins prin introducerea serviciilor de plată electronică a facturilor, încheind contracte cu operatori de telecomunicaţii şi companii de utilităţi. Printre clienţii PayPoint în România se numără Romtelecom, Distrigaz Sud, UPC, Zapp, Enel şi E.ON, cu care a semnat acorduri pentru plata facturilor, cu acoperire naţională.

În prezent, PayPoint are pe piaţa românească 14 clienţi la serviciul de plată electronică a facturilor şi 2.000 de terminale compatibile cu acest serviciu. Compania a înregistrat peste un milion de tranzacţii (plăţi de facturi) de la lansarea serviciului, calculând o rată de circa 50.000 de tranzacţii pe săptămână.