Stanciu: Pentru Domo va fi şi mai greu să facă faţă concurenţei, în online, după închiderea magazinelor

Retailerului electro-IT Domo îi va fi şi mai greu să facă faţă concurenţei, în online, după închiderea magazinelor fizice, iar pentru preluarea clienţilor companiei s-a dus o "bătaie în tranşee" între competitori, a declarat managerul general al eMag, Iulian Stanciu.

Urmărește
804 afișări
Imaginea articolului Stanciu: Pentru Domo va fi şi mai greu să facă faţă concurenţei, în online, după închiderea magazinelor

Stanciu:Pentru Domo va fi şi mai greu să facă faţă concurenţei,în online,după închiderea magazinelor (Imagine: Alexandru Hojda/Mediafax Foto)

"Domo, unul dintre jucătorii mari, a cam ieşit din piaţă. Am fost anunţaţi zilele trecute că închide toate magazinele şi a fost o bătaie în tranşee între toţi jucătorii, pentru a lua cât mai mulţi clienţi de acolo. Ei au anunţat că rămân online, dar neavând puterea de negociere din offline cred că le va fi ceva mai greu", a spus Stanciu.

El a afirmat că Domo avea o poziţionare bună pe piaţa produselor electrocasnice.

"Interesul a fost pentru preluarea clienţilor. Domo avea o poziţionare bună, pentru familie, un brand puternic şi vechi. A fost interesul de a lua clientul. Acum, clientul se poate lua prin magazin, ai luat magazinul, ai luat vadul, vine clientul sau să îl atragi către tine online sau offline. Offline ar trebui să pui un magazin cât de cât în aria lui, în timp ce online îl poţi adresa de oriunde şi îl poţi convinge. Dacă într-un oraş mai mic se închide magazinul, atunci îi spui să vină online, că suntem la 24 de ore distanţă de ei", a completat Stanciu.

Domo, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa locală de profil, cu afaceri de peste 600 milioane lei anul trecut, va închide toate magazinele fizice, pentru a rămâne cu operaţiuni doar online.

O parte dintre magazine au fost deja preluate de com­pe­titori, iar furnizorii de electronice şi electrocasnice spun că nu au fost plătiţi, motiv pentru care nu mai livrează marfă com­­paniei care are deja probleme financiare de mai mulţi ani, a scris Ziarul Financiar în ediţia de luni.

"Domo şi-a mutat activele de pe o companie pe alta. Fosta com­panie care opera activitatea Domo avea probleme financia­re şi nu îşi mai plătea furnizorii. Apoi, sub noua entitate s-au fă­cut plăţi pentru o vreme, pentru ca apoi să apară şi aici proble­me. Noi nu mai livrăm marfă", a spus un furnizor al companiei.

Potrivit ultimelor date, Domo avea în toamnă circa 75 de magazine fizice şi unul online.

Domo are pe site-ul propriu o ofertă cu titlul "Dăm Tot!" şi vorbeşte despre reduceri de până la 90%, oferta fiind valabilă în magazine în perioada 13-30 noiembrie.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici