Starbucks îşi schimbă logo-ul pentru a vinde bere şi vin

Starbucks, cel mai mare lanţ de cafenele la nivel mondial, şi-a lansat un nou logo, noua variantă nemaiincluzând cuvintele "Starbucks" şi "coffee", scrie BBC News.

Urmărește
152 afișări
Imaginea articolului Starbucks îşi schimbă logo-ul pentru a vinde bere şi vin

Starbucks îşi schimbă logo-ul pentru a vinde bere şi vin (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Noua imagine a mărcii este reprezentată doar de sirena cu două cozi, prezentă şi în trecut. Mişcarea dă cale liberă diversificării gamei de produse, după ce reprezentanţii companiei şi-au manifestat intenţia de a lansa noi produse şi chiar să vândă bere şi vin în unele dintre cafenele sale din Statele Unite.

Citeşte mai multe despre schimbarea logo-ului Starbucks pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici