Starbucks reduce preţurile unor produse pentru prima dată de la înfiinţare

Grupul american Starbucks, operatorul uneia dintre cele mai cunoscute reţele de cafenele din lume, a anunţat că va reduce preţurile unor produse pentru prima dată de la înfiinţare, în urmă cu aproape 40 de ani, majorând totodată preţurile altor băuturi.

Urmărește
141 afișări
Imaginea articolului Starbucks reduce preţurile unor produse pentru prima dată de la înfiinţare

Starbucks reduce preţurile unor produse pentru prima dată de la înfiinţare (Imagine:: Mediafax Foto/AFP)

Starbucks a majorat preţurile constant din 1971 până în prezent, fără a resimţi vreodată scăderea numărului de clienţi ca urmare a acestei strategii.

Compania, care operează cel mai mare lanţ de cafenele din lume, a anunţat anterior, în luna aprilie, că va "ajusta" preţurile pentru a se adapta cererii mai reduse, decizie luată de altfel de mulţi operatori de restaurante.

Purtătorul de cuvânt al Starbucks, Valerie O'Neill, a declarat că grupul va reduce preţurile celor mai populare produse cu 5-10 cenţi pe toate pieţele.

Starbucks operează peste 16.000 de cafenele în 49 de ţări.

În România funcţionează cinci cafenele Starbucks, patru în Bucureşti şi una în Cluj, operate în franciză de grupul elen Marinopoulos.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici