Starbucks reduce preţurile unor produse pentru prima dată de la înfiinţare

Publicat: 21 08. 2009, 12:05
Actualizat: 06 11. 2012, 09:27

Starbucks a majorat preţurile constant din 1971 până în prezent, fără a resimţi vreodată scăderea numărului de clienţi ca urmare a acestei strategii.

Compania, care operează cel mai mare lanţ de cafenele din lume, a anunţat anterior, în luna aprilie, că va "ajusta" preţurile pentru a se adapta cererii mai reduse, decizie luată de altfel de mulţi operatori de restaurante.

Purtătorul de cuvânt al Starbucks, Valerie O’Neill, a declarat că grupul va reduce preţurile celor mai populare produse cu 5-10 cenţi pe toate pieţele.

Starbucks operează peste 16.000 de cafenele în 49 de ţări.

În România funcţionează cinci cafenele Starbucks, patru în Bucureşti şi una în Cluj, operate în franciză de grupul elen Marinopoulos.