- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Startup-ul românesc Tokinomo a obţinut o finanţare de 1,7 mil. dolari, pentru expansiune globală
Tokinomo, start-up care creează şi distribuie soluţii interactive pentru campanii de publicitate in-store, a obţinut o finanţare de 1,7 milioane dolari de la investitori membri TechAngels, Early Game Ventures si IPP.
Startup-ul românesc Tokinomo a obţinut o finanţare de 1,7 mil. dolari, pentru expansiune globală
În prezent, Tokinomo creează şi distribuie o soluţie brevetată de “brand activation” care promovează produsele în magazin şi ajută la creşterea vânzărilor, fără reduceri de preţ. Roboţii Tokinomo sunt utilizaţi în campanii în peste 40 de ţări, aproximativ 80% din venituri fiind realizate în afara României, arată un comunicat. Mărcile de produse de larg consum utilizează display-ul robotizat pentru a interacţiona cu clienţii în magazine.
Investiţia în runda de tip pre-serie A de 1,7 milioane dolari a fost condusă de un grup de angel investors membri ai asociatiei TechAngels.ro, cu participarea fondului de investiţii Early Game Ventures si Instore Power Provider (IPP), partener Tokinomo, companie de retail marketing. Investiţia va fi utilizată pentru dezvoltarea produsului, dar şi pentru a face angajări la nivel internaţional.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Cum te menții în formă de sărbători? Antrenor de fitness: „Dacă mâncăm cumpătat, nu o să dezvoltăm probleme, nu o să ne îngrășăm”
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
-
USR i-a transmis lui Klaus Iohannis că mandatul lui s-a încheiat. Elena Lasconi: PSD şi PNL nu au înţeles nimic din votul cetăţenilor
În 2022, start-up-ul se concentrează pe dezvoltarea de produse noi pentru marketingul din magazine, dar şi pe extinderea eforturilor de vânzări. “Noile produse sunt inspirate din ceea ce am învăţat în ultimii 2 ani, si iau în calcul feedback-ul primit de la clienţi. Principalul obiectiv este să aducem pe piaţă produse care să ofere retailerilor şi brandurilor data esenţiale,” a menţionat Ionuţ Vlad, co-fondatorul şi CEO-ul Tokinomo.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO