Strategia de dezvoltare a Toyota în următorii zece ani se va concentra pe pieţele emergete

Strategia de dezvoltare a Toyota Motor în următorii zece ani se va concentra pe pieţele emergente, în condiţiile în care producătorul auto japonez obţine în prezent cea mai mare parte a profiturilor în Statele Unite, au declarat două surse apropiate situaţiei, citate de Bloomberg.

Urmărește
38 afișări

Toyota urmează totodată să desfiinţeze două posturi de vicepreşedinţi şi să restrângă numărul de membri în consiliul de administraţie, potrivit strategiei care va fi prezentate în această săptămână, au spus sursele.

Planul are rolul să contribuie la relansarea vânzărilor Toyota, la un an după ce grupul a traversat cea mai gravă criză a rechemărilor în service a vehiculelor produse, din istoria sa.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici