- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Strategia de dezvoltare a Toyota în următorii zece ani se va concentra pe pieţele emergete
Strategia de dezvoltare a Toyota Motor în următorii zece ani se va concentra pe pieţele emergente, în condiţiile în care producătorul auto japonez obţine în prezent cea mai mare parte a profiturilor în Statele Unite, au declarat două surse apropiate situaţiei, citate de Bloomberg.
Toyota urmează totodată să desfiinţeze două posturi de vicepreşedinţi şi să restrângă numărul de membri în consiliul de administraţie, potrivit strategiei care va fi prezentate în această săptămână, au spus sursele.
Planul are rolul să contribuie la relansarea vânzărilor Toyota, la un an după ce grupul a traversat cea mai gravă criză a rechemărilor în service a vehiculelor produse, din istoria sa.
ULTIMELE ȘTIRI
-
FastGlioma ajută neurochirurgii în detectarea tumorilor reziduale. Cum funcționează sistemul cu Inteligență Artificială
-
Mişcarea prin care românii ar putea avea un preţ mult mai mic la gaz din 2026. ”Ne-am putea decupla de la acest mecanism”
-
Ion Cristoiu: Despre cum prostea presa poporul român
-
O nouă pandemie nu mai aşteaptă după colţ ci e deja aici. Care este afecţiunea tăcută de care suferă tot mai mulţi români
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO