Strategia energetică naţională, dezbătută la Mediafax Talks about Energy

Necesitatea unei strategii energetice naţionale care să revitalizeze acest sector va fi dezbătută de reprezentanţi ai autorităţilor şi ai companiilor de exploatare, transport şi distribuţie din domeniu la conferinţa Mediafax Talks about Energy, ce va avea loc joi, 28 mai, la Hotel JW Marriott.

Urmărește
68 afișări
Imaginea articolului Strategia energetică naţională, dezbătută la Mediafax Talks about Energy

Strategia energetică naţională, dezbătută la Mediafax Talks about Energy

Evenimentul organizat de Mediafax va pune în discuţie teme precum posibilităţile de creştere a exporturilor de energie ale României în regiune, efectele reducerii necesarului energetic la marii consumatori aflaţi în criză şi statusul angajamentelor europene privind producţia de energie din surse regenerabile.

Totodată, cei prezenţi vor analiza posibilele soluţii pentru suplinirea scăderii producţiei şi diminuarea dependenţei de importurile din Rusia, impactul evoluţiei preţurilor la petrol şi gaze naturale asupra strategiilor companiilor şi efectele crizei asupra activităţilor de extracţie, respectiv rafinare şi distribuţie.

De asemenea, în contextul în care pe 25 mai va avea loc o şedinţă a coaliţiei dedicată viitoarei strategii energetice, participanţii la Mediafax Talks about Energy vor vorbi despre privatizarea sau posibila formare a unor companii integrate de producţie de energie electrică.

Printre speakerii evenimentului se numără Mircea Geoană - preşedintele Senatului şi preşedintele PSD, Tudor Şerban - secretar de stat în Ministerul Economiei, Iulius Dan Plaveti - vicepreşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare în domeniul Energiei, Frank Hajdinjak - director general al E.ON România şi Peter Kiss - Partner KPMG, Global Power & Utilities Sector Leader.

Conferinţa va reuni reprezentanţi ai agenţiilor guvernamentale şi ai organismelor de reglementare din domeniile energiei, gazului şi petrolului, directori ai companiilor de exploatare, transport şi distribuţie din acest sector, cercetători, avocaţi şi consultanţi financiari, precum şi dezvoltatori de soluţii pentru sectorul energetic.

Mediafax Talks about Energy se va desfăşura joi, 28 mai, în Salonul D al Hotelului JW Marriott, începând cu ora 10.00. Înscrierile pentru participare se fac pe website-ul www.mediafaxtalks.ro/energy, până pe 27 mai.

Mediafax organizează, începând din 2006, evenimente de business care vin în completarea informaţiilor de afaceri oferite zilnic companiilor. Prin seria de conferinţe Mediafax Talks (www.mediafaxtalks.ro), oamenii de afaceri au la dispoziţie un forum de dezbatere despre subiecte şi probleme arzătoare, precum şi o modalitate de dialog cu autorităţile.

Mediafax este cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România. Înfiinţată în 1991, compania Mediafax face parte din cel mai mare trust media din România, MediaPro, şi are peste 2.000 de clienţi din mass-media, sectorul public şi cel de afaceri. Printre produsele şi serviciile Mediafax se numără fluxuri zilnice de ştiri şi fotografie de presă, înregistrări audio cu declararaţii şi interviuri în exclusivitate, servicii de monitorizare de presă şi de distribuţie de comunicate de presă, anuare de specialitate, conţinut multimedia pentru telefonia mobilă. Din 2007, Mediafax se adresează în mod direct şi consumatorilor finali, nu doar sectorului business, prin www.mediafax.ro. În 2008, Mediafax a devenit prima agenţie de presă din România ce şi-a exportat modelul de business, odată cu lansarea companiei Mediafax din Cehia.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici