Strategia noului şef al Romtelecom şi Cosmote: Ce va însemna fuziunea pentru clienţi

Capacitatea de organizare nemţească, puterea de muncă a românilor şi atuul unor poziţii fruntaşe pe piaţă: Nikolai Beckers, CEO al Romtelecom şi Cosmote România, vorbeşte despre elementele fuziunii Cosmote-Romtelecom şi despre ce va aduce aceasta pentru clienţi.

Urmărește
1671 afișări
Imaginea articolului Strategia noului şef al Romtelecom şi Cosmote: Ce va însemna fuziunea pentru clienţi

Nikolai Beckers, CEO al Romtelecom şi Cosmote România (Imagine: Victor Ciupuliga/Mediafax Foto)

Lucrează de 18 ani în cadrul Deutsche Telekom şi de şase luni în România, unde a venit să pregătească fuziunea dintre Romtelecom şi Cosmote, primul operator pe piaţa de telefonie fixă, respectiv al treilea de pe piaţa de telefonie mobilă, cu afaceri combinate de peste un miliard de euro anual şi peste 10 milioane de clienţi.

„Hm, deci acum ar trebui să spun ceva inteligent", spune Nikolai Beckers cu o atitudine jovială, invitat în deschiderea evenimentului MEET THE CEO să răspundă la o întrebare dezarmant de simplă: cine sunteţi? „Mai bine îmi puneţi întrebări precise, altfel e greu de prevăzut ce ar interesa un public atât de divers; de pildă, oamenii de marketing ar fi interesaţi să mă întrebe despre branding, iar eu aş refuza să răspund", adaugă neamţul, înveselind imediat sala.

Aluzia la branding se referă, evident, la identitatea viitoarei companii rezultate din fuziunea dintre Romtelecom şi Cosmote. Până acum, Beckers şi alţi oficiali ai grupului german au schiţat câteva direcţii de acţiune - pregătirea operaţională a fuziunii, integrarea ofertei de servicii, eficientizarea businessului, orientarea spre 4G şi servicii de televiziune interactivă, livrate inclusiv pe dispozitive mobile, şi lansarea unor servicii de plată prin telefonul mobil (în genul aplicaţiei MyWallet, lansată în Polonia).

Iar de la 1 august au fost unificate echipele de conducere ale celor doi operatori, în noua echipă de şase intrând inclusiv trei expaţi noi. Doi dintre ei provin de la Deutsche Telekom, iar unul dintre ei - Mathias Hanel, noul director executiv comercial pentru segmentul rezidenţial - a lucrat înainte la Makedonski Telekom şi T-Mobile Macedonia, firme al căror CEO a fost Beckers până în urmă cu doi ani.

Citeşte mai multe despre strategia noului şef al Romtelecom şi Cosmote pe www.businessmagazin.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici