- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (20.08.2020, 11:17)
- Vasile Magradean
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Strategie de pandemie: Jumătate din bugetele de marketing, direcţionate către reţele de socializare
- Aproape jumătate din bugetele de marketing (46%) au fost redirecţionate de companii către reţelele de socializare şi dispozitivele mobile
- Suma este de două ori mai mult decât înainte de pandemie, arată un studiu al Deloitte.
Urmărește
337 afișări
Deloitte: Jumătate din bugetele de marketing, direcţionate de companii către reţele de socializare
Aproape jumătate din bugetele de marketing (46%) au fost redirecţionate de companii către reţelele de socializare şi dispozitivele mobile în timpul pandemiei de COVID-19, de două ori mai mult decât înainte de pandemie, arată un studiu al Deloitte.
Potrivit studiului, specialiştii anticipează în următoarele 12 luni o continuă creştere a cheltuielilor aferente acţiunilor de marketing pe dispozitive mobile, pe când cele legate de reţelele de socializare vor rămâne apropiate de noul nivel, care este ridicat.
ULTIMELE ȘTIRI
-
După anularea alegerilor și suspendarea dreptului TĂU la vot, mai crezi în statul român democratic? VOTEAZĂ AICI / SONDAJ Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Incendiu la Spitalul Colentina: opt pacienţi evacuaţi după ce un boiler a luat foc
-
Yoon Suk Yeol vrea să se reprezinte singur în cadrul procedurilor judiciare
-
Zelenski recunoaşte: Ucraina nu mai poate elibera teritoriile ocupate de Rusia
Studiul Deloitte CMO Survey este rezultatul analizei a aproximativ 300 de răspunsuri oferite de către profesionişti de top din domeniu care activează în 13 sectoare din SUA.
În ultimele luni, reţelele de socializare au jucat un rol important atât în creşterea notorietăţii brandurilor, cât şi a performanţei companiilor.
Trei sferturi dintre respondenţi au folosit reţelele de socializare în special pentru acţiuni al căror scop ţinea de notorietatea mărcii (84%) şi mai mult de jumătate dintre aceştia, pentru păstrarea clienţilor actuali (54%) şi atragerea de noi clienţi (51%).
Studiul subliniază şi faptul că reţelele de socializare au avut o contribuţie majoră la performanţele înregistrate de companii în timpul pandemiei, cu o creştere de 23,5% faţă de luna februarie 2020.
În ceea ce priveşte parteneriatele cu influenceri, studiul arată că specialiştii în marketing apelează puţin la astfel de colaborări şi doar 8% din buget este alocat activităţilor de acest gen pe canale de socializare, precum LinkedIn, blogurile companiilor, Instagram, Facebook şi altele.
Respondenţii anticipează că, în următorii trei ani, vor direcţiona bugete mai mari către colaborările cu influenceri, până la 13% din totalul cheltuielilor de marketing, iar cele mai semnificative creşteri sunt de aşteptate în domenii precum serviciile bancare şi profesionale.
„Mai mult ca oricând, directorii de marketing se află în poziţia potrivită pentru a face auzită vocea clienţilor în întreaga organizaţie. Pentru aceasta, ei trebuie să îndeplinească trei obiective: să analizeze datele despre clienţi pentru a le transforma în recomandări aplicabile, să se asigure că interacţiunile cu clienţii sunt relevante şi să contribuie la construirea organizaţiei care să poată livra servicii conform aşteptărilor clienţilor”, a declarat Ruxandra Băndilă, director de Marketing şi Business Development, Deloitte România.
Aceasta susţine că alinierea atentă a tehnologiei şi a datelor cu valorile şi identitatea general umană este o necesitate pentru atragerea clienţilor.
În ciuda unei creşteri cu 70% a cheltuielilor pentru acţiunide marketing pe dispozitive mobile în timpul pandemiei, specialităţii în domeniu observă o creştere foarte mică a contribuţiei acestora la performanţa companiei, 28% dintre respondenţi considerând că acestea nu ajută deloc la îmbunătăţirea performanţei.
De asemenea, studiul subliniază că, atunci când investesc în astfel de activităţi, respondenţii acordă prioritate optimizării site-urilor pentru dispozitivele mobile (70%), şi nu creării şi actualizării de aplicaţii (30%).
Rolul departamentului de marketing în cadrul companiilor s-a schimbat în timpul pandemiei de COVID-19, aproape două treimi dintre respondenţi (62%) susţinând că departamentele lor au dobândit o importanţă mai mare.
Rezultatele studiului subliniază importanţa priorităţilor stabilite de către organizaţie cum ar fi păstrarea clienţilor şi consolidarea notorietăţii mărcii, în contextul în care, în perioada pandemiei,ponderea bugetelor de marketing a crescut uşor, ajungând la 12,6% din bugetele totale al organizaţiilor, comparativ cu perioada de dinainte de pandemie (11,3%).
Importanţa acestor priorităţi este surprinzătoare, având în vedere că departamentele de marketing îndeplinesc mai multe sarcini, dar cu mai puţini angajaţi, deoarece 9% dintre locurile de muncă din departamentele de profil au fost pierdute în timpul pandemiei, se mai arată în studiul Deloitte.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Liderul de facto din Siria a afirmat că țara este epuizată și nu reprezintă o amenințare pentru vecini sau pentru Occident. Ahmed al-Sharaa vrea ridicarea sancțiunilor internaționale
Citește pe www.zf.ro: Fabrica de milionari: Revolut a creat averi pe bandă după ce angajaţii şi primii investitori ai fintech-ului au vândut acţiuni în valoare de aproape 1 miliard de dolari de la începutul lunii august
Citește pe www.zf.ro: Cum poate Bucureştiul să decoleze în topul capitalelor europene. Adevărul din spatele cifrelor, care ar putea răsturna situaţia
Citește și: US Open, în pericol de boicot: doi jucători din top 100 ATP au fost plasaţi în izolare, deşi sunt negativi
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Klaus Iohannis spune că „nimeni nu este de vină pentru anularea alegerilor”. Declarațiile Președintelui
Decizie fără precedent: Săptămâna de lucru scade la numai 4 zile, pentru a da posibilitatea oamenilor să se întâlnească, să fie relaxaţi şi să crească natalitatea
Cel mai mare oraş din România are mai puţin de 5.500 de locuitori, dar o suprafaţă mai mare decât Bucureşti, Cluj-Napoca şi Timişoara la un loc
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
„Nu mă aşteptam să fie vândute atât de multe”. Revista în care campioana mondială a apărut doar cu o pereche de mănuşi pe ea a scris istorie
PROSPORT.RO
Orașul din România în care va ninge aproape toată luna ianuarie, potrivit meteorologilor EaseWeather
CANCAN.RO
Ninge de Sărbători în București. Meteorologii Accuweather au modificat prognoza în urmă cu puțin timp
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe