- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (22.12.2019, 11:41)
- Departamentul Economic
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
STUDIU | Industria luxului investeşte masiv în tehnologie: A identificat o nouă categorie de clienţi
Companiile de bunuri de lux investesc puternic în marketing digital, inclusiv în platformele de socializare, şi se concentrează pe inteligenţa artificială şi big data pentru a-şi consolida relaţia cu clienţii, potrivit celui mai recent studiu Deloitte „Global Powers of Luxury Goods”.
Urmărește
410 afișări
STUDIU | Industria luxului investeşte masiv în tehnologie: A identificat o nouă categorie de clienţi
Analiza arată că industria bunurilor de lux a identificat o nouă tipologie de clienţi, denumită HENRY (high earners not rich yet), persoane care au venituri mari, dar care încă nu sunt bogate, care au o vârstă medie de 43 de ani, sunt utilizatori de soluţii digitale şi mari cheltuitori, în special HENRY din generaţia Millennials (născuţi în perioada ianuarie 1983 – decembrie 1994). De asemenea, studiul subliniază faptul că Millennials, Generaţia X şi Baby Boomers consideră calitatea, serviciile dedicate clienţilor, designul, obiectele lucrate manual şi exclusivitatea produselor drept cele mai importante atribute ale mărcilor de lux atunci când iau decizii de cumpărare, urmate de patrimoniul şi istoria mărcii.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
„Într-o perioadă în care tendinţele se schimbă rapid, companiile de bunuri de lux sunt prinse între satisfacerea cererilor ridicate ale clienţilor lor şi efortul de a proteja unicitatea şi exclusivitatea produselor lor. Aşa cum evidenţiază studiul, aceste mărci se concentrează pe interacţiunea cu noua tipologie a consumatorului şi, pentru a atinge acest obiectiv, companiile de bunuri de lux colaborează cu bloggeri şi lideri de opinie de nişă care pledează pentru brand în cadrul comunităţilor lor prin postări consecvente, conţinut optimizat în funcţie de platformă şi evidenţierea caracteristicilor aspiraţionale ale mărcilor”, spune Oana Buhăescu, Director Audit, Deloitte România.
Studiul oferă, de asemenea, câteva exemple ale acestei abordări. Astfel, Gucci a valorificat oportunitatea de a interacţiona cu HENRY prin iniţiative digitale precum campania #GucciGram, pentru care brandul a colaborat cu artişti pe platforma de socializare Instagram. De asemenea, Montblanc a iniţiat o colaborare cu bloggeri de modă care au acţionat ca promotori ai mărcii în comunităţile lor pe una dintre cele mai mari platforme de socializare din China, Weibo.
În ceea ce priveşte analiza datelor şi instrumentele de business intelligence, studiul subliniază că brandurile de lux utilizează aceste mecanisme pentru a obţine informaţii despre clienţi, a înţelege tendinţele şi evoluţiile, a proiecta campanii de marketing şi a optimiza serviciile pe care le oferă. De exemplu, Shiseido a achiziţionat mai multe tehnologii în Statele Unite, pe care brandul le foloseşte pentru a permite clienţilor să îşi scaneze tonurile unice ale pielii printr-o aplicaţie mobilă şi foloseşte datele colectate pentru a realiza un fond de ten personalizat şi potrivit pentru fiecare consumator.
Mai mult, studiul subliniază că reglementările aplicabile în materia protecţiei datelor cu caracter personal limitează modul în care brandurile de lux pot oferi experienţele de cumpărături personalizate pe care clienţii le aşteaptă.
„Identificarea unui echilibru între personalizarea unor experienţe şi cerinţele legale în materia protecţiei datelor reprezintă o provocare pentru mărcile de lux. În ciuda dificultăţilor privind stabilirea temeiului legal adecvat pentru activităţi precum profilare, publicitate, programe de fidelizare şi alte acţiuni de marketing, utilizarea proceselor de analizare a datelor (data analytics) poate deveni un avantaj competitiv pentru jucătorii care au o abordare dinamică şi structurată, incluzând cartografierea datelor, monitorizarea proceselor de prelucrare a datelor, crearea unei experienţe uşor de folosit şi selectarea furnizorilor adecvaţi”, spune Silvia Axinescu, Senior Managing Associate la Reff & Asociaţii, societatea de avocaţi membră a reţelei globale Deloitte Legal.
Studiul este rezultatul unei analize globale a bunurilor de lux pentru uz personal şi ia în considerare rapoartele anuale ale companiilor, estimările publicaţiilor economice, rapoartele analiştilor din industrie, bazele de date cu informaţii comerciale şi interviurile din presă.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
Citește pe www.zf.ro: Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Adriana Bahmuțeanu, atac la adresa Mihaelei Botezatu și a lui Honorius: „Am fost sunată de Maximus, care în cele 3 zile nu…”
CANCAN.RO
Ce a pățit un pensionar de 92 de ani, după ce a angajat o menajeră ROMÂNCĂ mult mai tânără
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe