- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (17.05.2012, 13:04)
- Vlad Popescu ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
STUDIU: Proiectele de drumuri cu finanţare UE vor fi principalul motor de creştere în construcţii
Sectorul construcţiilor civile va fi principalul motor de creştere al industriei construcţiilor din România în următorii ani, datorită proiectelor de infrastructură cu finanţare europeană, potrivit unui studiu prezentat joi de compania poloneză de cercetare PMR.
Urmărește
355 afișări
STUDIU: Proiectele de drumuri cu finanţare UE vor fi principalul motor de creştere în construcţii (Imagine: Adi Plictisan/Mediafax Foto)
Potrivit estimărilor din studiu, cifra de afaceri din sectorul construcţiilor civile s-a majorat anul trecut cu 16%, la 35 miliarde lei (8,3 miliarde euro), în special datorită proiectelor de infrastructură rutieră, segment care şi-ar putea menţine trendul ascendent până în 2015.
Construcţiile rezidenţiale şi nerezidenţiale au înregistrat scăderi anul trecut şi rămân într-o situaţie dificilă.
Sectorul lucrărilor de infrastructură rutieră nu a avut scăderi semnificative în 2009 şi 2010, în pofida declinului economic sever remarcat în România, şi a crescut anul trecut la 18,7 miliarde lei (4,4 miliarde euro), cifră de afaceri de aproape nouă ori mai mare faţă de nivelul din 2002 şi cu peste 20% mai ridicată decât în 2010, potrivit PMR.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Marcel Ciolacu rămâne Premierul României
-
Sebastian Burduja, cu prilejul audierilor pentru poziţia de ministru al Energiei: Centrala Romgaz de la Iernut va fi gata în mai-iunie şi la fel şi cea de la Mintia de 1000 MW va fi gata anul următor. Avem câteva mii de de MW noi în solare, eoliene şi stocare prevăzuţi să intre funcţiune în 2025
-
AUR cere CCR să constate vacantarea funcţiei de preşedinte al României
-
Sorin Grindeanu, avizat favorabil la Ministerul Transporturilor
România are la dispoziţie fonduri UE de coeziune de 4,6 miliarde euro în domeniul transporturilor, în perioada 2007-2013. Până în martie 2012, rata de absorbţie efectivă a fondurilor UE pentru transporturi este de 6%.
PMR aminteşte că România nu a finalizat în 2011 construcţia niciunei secţiuni de autostradă, însă la sfârşitul anului erau în construcţie 434 de kilometri, reprezentând investiţii totale de 4,1 miliarde euro.
Circa 200 kilometri ar trebui să fie finalizaţi în acest an, majoritatea segmente de autostradă unde lucrările au început acum 2-3 ani. Statul ar trebui să selecteze în acest an contractori pentru alţi 111 kilometri de autostradă, pentru care finanţarea necesară, de 1,1 miliarde euro, este asigurată.
Citește pe alephnews.ro: Ciprian Șerban, de la PSD, este șeful Camerei Deputaților. Ilie Bolojan, de la PNL, a fost votat Președinte al Senatului
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
El este Alexandru, tânărul de 26 de ani mort în accident, fără să aibă vreo vină! Iubita lui e în stare gravă
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe