- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (14.01.2021, 11:55)
- Cosmin Pirv
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Explozia comerţului online. Studiu: Valoarea comenzilor online în decembrie 2020 a fost cu 99% mai mare decât cea din urmă cu un an
- În luna decembrie s-a înregistrat un nou record în ceea ce priveşte valoarea comenzilor plasate online în România, care a înregistrat o creştere cu 99% faţă de cea din decembrie 2019.
- Potrivit unui comunicat al MerchantPRO, decembrie a înregistrat un nou record de creştere în numărul şi valoarea comenzilor plasate pe magazinele administrate prin platforma eCommerce MerchantPro, cu 83% şi respectiv cu 99% faţă de decembrie 2019.
- Astfel, valoarea medie a comenzii la nivelul celor peste 1.500 magazine care funcţionează pe platformă s-a menţinut constantă la nivelul anului 2020, fiind de 225 lei. Cea mai mare comandă înregistrată în decembrie a fost în valoare de peste 40.000 euro.
Urmărește
310 afișări
Studiu: Valoarea comenzilor online în decembrie 2020a fost cu 99% mai mare decât cea din urmă cu un an
Cifrele arată că, după 9 luni de pandemie, românii cumpără tot mai mult şi mai constant din online, fie că vorbim de produse de necesitate cum sunt cele alimentare, de îngrijire personală sau curăţenie, de obiecte pentru casă ori cadouri sau chiar de investiţii, cum este cazul în luna decembrie.
Potrivit datelor Merchant Pro, ultimul trimestru al anului 2020 a înregistrat noi creşteri în volumul şi valoarea vânzărilor online, motoarele de creştere fiind Black Friday – cu o creştere medie de 43% faţă de perioada similară din 2019 - şi sărbătorile de iarnă, cu creştere de 83% la numărul tranzacţiilor. Astfel, pentru cele peste 1.500 magazine active care folosesc soluţia eCommerce MerchantPro, ultima lună din an a adus vânzări cu 99% mai mari faţă de perioada similară din 2019.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
„Românii au continuat să manifeste precauţie în ceea ce priveşte cumpărăturile în offline, în special în perioada Sărbătorilor, când şi-au dorit să petreacă timp cu familia, deci au decis să reducă expunerea şi să evite aglomeraţia. Evident, contextul economic a generat şi perioade de promoţii şi reduceri mai lungi, online-ul devenind tot mai atractiv, mai ales pe fondul atenţiei sporite faţă de cheltuieli”, a declarat Arthur Rădulescu, CEO MerchantPro.
Cea mai mare comandă plasată în decembrie din punct de vedere valoric a fost de peste 40.000 de euro, reprezentând investiţii în echipamente specializate. Din perspectiva numărului de produse, comanda cea mai diversificată a avut 301 produse alimentare.
Ziua cu cele mai multe comenzi din decembrie a fost luni, 14 decembrie 2020, când s-au plasat 13.082 comenzi, faţă de 2019 când aceasta a fost 9 decembrie, cu 7186 comenzi, tot o zi de luni.
„Zilele de luni sunt cele mai aglomerate. Peste weekend clienţii au timp să gândească achiziţiile, să compare preţuri şi să se informeze despre produse, iar luni plasează comanda. A fost interesant de remarcat că românii au plasat comenzile de Crăciun mai târziu în 2020 faţă de 2019, probabil fiind mai atenţi la campaniile de reduceri şi la promoţii, dar şi datorită creşterii flexibilităţii în livrare, petrecând mai mult timp acasă”, a adaugat Arthur Rădulescu.
Potrivit datelor Merchant Pro, cele mai active oraşe din punct de vedere al dinamicii online-ului, în afară de Bucureşti, sunt Constanţa, Cluj-Napoca, Iaşi şi Timişoara.
Pentru 2021, compania estimează că se va menţine ritmul creşterilor din online.
MerchantPro este noua identitate a platformei autohtone ShopMania BIZ. Platforma este folosită la nivel regional, iar peste 5.000 magazine online i-au utilizat funcţionalităţile în cei peste 10 ani de prezenţă pe piaţă.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
Citește pe www.zf.ro: Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Adriana Bahmuțeanu, atac la adresa Mihaelei Botezatu și a lui Honorius: „Am fost sunată de Maximus, care în cele 3 zile nu…”
CANCAN.RO
Ce a pățit un pensionar de 92 de ani, după ce a angajat o menajeră ROMÂNCĂ mult mai tânără
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe