Gucci, în pierdere. Magazinele de lux sunt aproape goale

Publicat: 23 10. 2020, 18:35
Actualizat: 23 10. 2020, 18:37

Magazinele de lux sunt aproape goale. Producătorul italian Gucci a raportat o scădere de 12% a vânzărilor în trimestrul trei, până la 2,1 miliarde de euro, conform WSJ.

Să-ţi spun de ce. Casa de modă se bazează în special pe cumpărătorii turişti din Aşia, pe care pandemia i-a ţinut în case. Astfel, Gucci rămâne în spatele altor branduri de lux. Un exemplu pozitiv este compania Hermès. Marca franceză, cunoscută în special pentru gentile de mână, a declarat că veniturile firmei au crescut cu 4,2 % în acelaşi trimestru. Şi Dior a înregistrat o creştere de 12%.

Din martie 2009, compania Gucci este prezentă şi în România, în magazinul Mengotti din Bucureşti.