Subscrierile Alico Asigurări România au crescut cu 7,1% anul trecut, la peste 205 milioane de lei

Subscrierile Alico Asigurări România au crescut cu 7,1% anul trecut, peste media pieţei de 2,3%, la peste 205 milioane de lei, în timp ce profitul brut a depăşit 81 milioane de lei, cel mai ridicat la nivelul industriei de asigurări, potrivit datelor companiei.

Urmărește
4 afișări

"Creşterea înregistrată anul trecut a fost susţinută de proiectele lansate în 2009, când am extins liniile de distribuţie şi tipurile de produse (...). Rezultatele iniţiativelor au fost vizibile anul trecut şi continuă în 2011. Atât în 2010, cât şi în perioada anterioară, proiectele noastre au avut la bază o strategie de creştere profitabilă, fiind atenţi la oportunităţile pieţei", a declarat directorul general al Alico Asigurări România, Theodor Alexandrescu, într-un comunicat remis MEDIAFAX.

Clasele de produse care au înregistrat cea mai semnificativă creştere în portofoliul Alico din 2010 au fost asigurările de accidente şi îmbolnăvire, precum şi asigurările de sănătate.

Veniturile din primele subscrise pe aceste clase au crescut cu 21%, la peste 23 milioane lei.

"La fel ca în anii anteriori, portofoliul companiei este constituit în majoritate din asigurări de viaţă cu beneficii garantate, care în 2010 reprezintă 75% din totalul primelor brute subscrise. Aceste produse garantează o sumă asigurată la sfârşitul contractului, incluzând o dobândă tehnică de 3,5%, alături de beneficiul investiţional obţinut de companie", se spune în comunicat.

În ceea ce priveşte relaţia cu brokerii, aceasta a fost consolidată în 2010, iar în acest an compania sprijină reorganizarea brokerilor într-un model de distribuţie de tip consultativ.

Pe de altă parte, pe segmentul de distribuţie bancassurance, compania a pus la dispoziţia clienţilor băncilor partenere poliţe individuale oferite la ghişeu de ofiţerul bancar.

"Acestea oferă posibilitatea de a beneficia de o asigurare de viaţă cu acumulare de capital, în funcţie de necesităţile financiare personale, beneficiile putând fi achiziţionate separat de un produs bancar", se menţionează în comunicat.

Pentru următoarea perioadă compania va continua pregătirea specializată a echipei de distribuţie proprie, în acelaşi timp orientându-se către dezvoltarea de noi parteneriate cu băncile şi instituţiile financiare, de asemenea consolidând relaţiile existente.

Un alt obiectiv priveşte oferirea de produse competitive de beneficii pentru angajaţii întreprinderilor mici şi mijlocii, pe lângă pachetele adaptate necesităţilor companiilor multinaţionale, pe ai căror angajaţi îi asigură în prezent.

Principalii concurenţi ai Alico România sunt ING Asigurări de Viaţă şi BCR Asigurări de Viaţă.

Piaţa asigurărilor generale şi de viaţă a scăzut anul trecut cu 6,36%, la 8,31 miliarde de lei. În cazul poliţelor de viaţă, subscrierile au avansat cu 2,3%, la 1,67 miliarde de lei.

American Life Insurance Company (Alico) este o companie MetLife, reprezentată în România prin Alico Asigurări România şi Alico Pensii.

La 1 noiembrie 2010, MetLife a achiziţionat Alico.

MetLife este un jucător important pe piaţa internaţională a asigurărilor, cu un portofoliu de 90 milioane de clienţi în peste 60 de ţări.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici