Sun Plaza a atras 15% din bucureşteni, în primele patru zile de la deschidere

Sun Plaza, cel mai mare mall din România, deschis joi, a fost vizitat în primele patru zile de 315.000 persoane, reprezentând aproximativ 15% din locuitorii Capitalei.

Urmărește
82 afișări
Imaginea articolului Sun Plaza a atras 15% din bucureşteni, în primele patru zile de la deschidere

Sun Plaza a atras în patru zile de la deschidere 315.000 persoane, respectiv 15% din bucureşteni (Imagine: Andreea Balaurea/Mediafax Foto)

"După primele patru zile sistemele noastre de contorizare au înregistrat aproximativ 315.000 de vizitatori. Mai mult, alte 19.000 de persoane au venit pe esplanada de la intrarea din sud a Sun Plaza şi au participat la concertele prijeluite de marea deschidere. Sunt convins că Sun Plaza are toate şansele să îşi atingă scopul propus, acela de a avea o poziţie dominantă pe piaţa de retail", a declarat, într-un comunicat, Michael Richard, general manager EMCT, dezvoltatorul şi administratorul Sun Plaza.

În prima zi, aproxmativ 85.000 de persoane au vizitat centrul comercial.

În aceste condiţii, Sun Plaza rămâne pe poziţia a doua din punct de vedere al numărului de vizitatori atraşi în primele zile de deschidere, după mall-ul AFI Palace Cotroceni, deschis în luna noiembrie 2009, care în primele patru zile a fost vizitat de 380.000 de persoane. Sun Plaza depăşeşte însă AFI Palace Cotroceni ca vizitatori atraşi în prima zi cu 85.000 de oameni, faţă de 82.500 de persoane.

Deschiderea Sun Plaza, cel mai mare centru comercial din România, a avut loc joi, 25 februarie, la magazinele din incinta acestuia fiind mare aglomeraţie la promoţiile speciale anunţate de retaileri. Proprietarii estimau pentru prima zi un trafic de 50.000 de persoane.

Cei 130 de retaileri din centrul comercial Sun Plaza, din zona Piaţa Sudului din Capitală, au investit 80 milioane euro pentru amenajarea magazinelor şi în marfă, pe lângă cele 200 milioane de euro reprezentând investiţia Sparkassen Immobilien. Conform dezvoltatorului proiectului, EMCT, 97% din suprafaţa închiriabilă de 80.000 de metri pătraţi a fost deja contractată de retaileri.

Printre magazinele deschise în incinta mall-ului sunt atât branduri româneşti, cât şi din cele internaţionale. Astfel, Sun Plaza include un hipermarket Cora şi magazine Baumax, Mobexpert, Flanco, precum şi zone de lifestyle şi fashion ocupate de Zara, C&A, Marks and Spencer, Debenhams, New Yorker, Hervis, Sprider, Koton, Diverta, Humanic şi Deichmann. Alţi retaileri sunt Bershka, Pull&Bear, Douglas, Sephora, Nine West, Pimkie, Orsay, Promod, Motivi şi Levi's. În zona de restaurante vor fi deschise restaurante McDonald's, KFC, Pizza Hut, Cinnabon, Mezzo di Pasta, dar şi Dristor Kebab.

Centrul va cuprinde 15 săli de cinema, care vor fi deshise în aprilie, cu o capacitate de 3.000 de locuri în multiplexul Cinema City, clubul de bowling şi billiard Oxygen, care se întinde pe 2.000 metri pătraţi, cazinoul Game World, un pub şi cafenele, printre care Starbucks şi Brioche Dorée.

Sun Plaza are o suprafaţă construită de 210.000 metri pătraţi, depăşind AFI Palace Cotroceni şi Băneasa. Proiectul este dezvoltat de EMCT, investitorul fiind Sparkassen Immobilien, parte a grupului austriac Erste Bank.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici