Tableta iPad Pro, răspunsul Apple la gama Surface de la Microsoft, a fost lansată. Dispune de conectivitate USB-C şi tehnologie de recunoaştere facială

iPad Pro a fost cel de-al treilea produs care a fost actualizat în cadrul conferinţei Apple din 30 septembrie. Acesta este probabil cel mai diferit dintre toate cele prezentate din punct de vedere al design-ului, întrucât adoptă un nou format, fără margini în jurul display-ului.

Urmărește
676 afișări
Imaginea articolului Tableta iPad Pro, răspunsul Apple la gama Surface de la Microsoft, a fost lansată. Dispune de conectivitate USB-C şi tehnologie de recunoaştere facială

Tableta iPad Pro, răspunsul Apple la gama Surface de la Microsoft, a fost lansată. Dispune de conectivitate USB-C şi tehnologie de recunoaştere facială

Tableta iPad Pro este echipată cu senzorul True Depth pentru recunoaştere facială şi vine cu ecrane noi, mult mai peformante şi care promit capabilităţi comparabile cu cele ale unui adevărat computer de productivitate.

Noul dispozitiv vine în două variante, de 11 şi de 12,9” şi este bazat pe un ecran LCD pe care Apple îl numeşte Liquid Retina, folosind aceeaşi tehnologie precum cea folosită pentru realizarea lui iPhone XR. Acesta are colţuri rotunjit, iar marginile nu sunt la fel de subţiri precum pe iPhone, oferind un spaţiu destul de mare pentru a ţine tableta confortabil în mână fără a atinge ecranul tot timpul.

iPad Pro beneficiază de Face ID, folosind acelaşi senzor True Depth, însă funcţionează în toate modurile de funcţionare, inclusiv în Landscape, sau conectată la o tabletă, alături de utilizarea în mod portret. Gesturile de navigare prin interfaţa nouă sunt foarte similare cu cele de pe iPhone X, toate elementele de interfaţă fiind în aceleaşi locuri. De asemenea, gesturile şi modurile de utilizare care existau până acum pe iPad sunt şi acum valabile.

Citeşte continuarea...

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici