- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (04.08.2014, 16:05)
- Ana Maria Petcana
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Takko: Hainele contrafăcute pierd teren în faţa mărcilor. Românii, mai atenţi la raportul calitate/preţ
Românii au început să acorde mai multă atenţie raportului calitate-preţ în ceea ce priveşte hainele, piaţa neagră pierzând încet, încet teren în faţa brandurilor cunoscute, spune Cosmin Ulmean, directorul general al reţelei Takko, care va deschide patru magazine noi până la sfârşitul anului.
Urmărește
692 afișări
Takko: Hainele contrafăcute pierd teren în faţa mărcilor. Românii, mai atenţi la raportul calitate/preţ (Imagine: Arhiva Mediafax Foto/AFP)
"Se poate remarca o schimbare uşoară în bine când vine vorba de comportamentul românilor. Se vede că au început să acorde mai multă atenţie raportului calitate-preţ. Piaţa neagră încet, încet pierde teren, hainele contrafăcute nu îi mai atrag pe clienţi, aceştia orientându-se spre brandurile cunoscute", a declarat Ulmean pentru MEDIAFAX.
El precizează însă că piaţa românească rămâne în continuare sensibilă în privinţa costurilor. Potrivit unor declaraţii anterioare, suma medie pe care o alocă românii pentru acest segment este de doar 300 lei anual.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
-
Avioanele de luptă ale britanicilor au monitorizat aeronave militare ruseşti lângă Marea Britanie
-
Muncă gratis. Elon Musk le cere „revoluţionarilor cu IQ ridicat” să se alăture noului proiect al lui Trump fără a fi plătiţi
-
Un comandant ucrainean, acuzat că a dezvăluit secrete militare ruşilor
"Ţinând cont în permanenţă de nevoile clientului şi schimbările constante în comportamentul de cumpărare, avem grijă să updatăm imaginea de brand în mod constant. În viitor, poziţionarea de brand va fi construită şi mai puternic în jurul femeilor", a arătat Ulmean.
În ceea ce priveşte planurile de extindere, reţeaua Takko, care cuprinde în prezent 60 de magazine, va inaugura patru unităţi noi până la sfârşitul anului, mizând pe oraşele mici şi mijlocii.
"Sunt în continuare numeroase oportunităţi de dezvoltare în oraşele mici şi mijlocii, iar până la finalul anului vor fi deschise încă patru magazine Takko. (...) În acest an s-au efectuat şi trei relocări, este vorba de magazinele din Suceava, Buzău şi Vaslui, şi doar o închidere, în Constanţa", a arătat Ulmean.
De la începutul anului, Takko a bifat deschideri în Sfântu Gheorghe şi Petroşani, iar următoarea inaugurare este planificată pentru 4 septembrie în Bucureşti, în centrul comercial Vulcan Strip Mall.
Referitor la deschiderea de magazine în zonele centrale ale oraşelor, Ulmean a precizat că aceasta a fost adăugată în planul strategic de extindere al companiei.
"Magazinele Takko sunt în general localizate la periferia oraşului, în malluri sau centre comerciale. Pentru că vrem să fim acolo unde sunt clienţii noştri, centrele comerciale urbane, în locaţiile centrale din zonele urbane, au fost adăugate în planul strategic de extindere. Locaţiile spre care tindem au în jur de 400-550 metri pătraţi", a menţionat şeful Takko Fashion România.
Potrivit unor declaraţii anterioare, planul retailerului german pentru piaţa românească este să ajungă la o reţea a 100 de magazine.
Brandul Takko este prezent pe piaţa din România din 2007, când a deschis primul magazin la Arad. În acest moment, Takko are magazine în Bucureşti, Sighetu Marmaţiei, Satu Mare, Oradea, Cluj, Reghin, Târgu Mureş, Odorheiu Secuiesc, Arad, Alba Iulia, Mediaş, Timişoara, Deva, Reşita, Drobeta-Turnu Severin, Craiova, Sibiu, Râmnicu Vâlcea, Făgăraş, Braşov, Ploieşti, Câmpina, Giurgiu, Slobozia, Buzău, Constanţa, Galaţi, Tecuci, Bacău, Vaslui, Piatra Neamţ, Roman, Iaşi, Suceava, Botoşani, Alexandria, Caransebeş, Medgidia, Sfântu Gheorghe şi Petroşani.
Cosmin Ulmean spune că în momentul de faţă Takko nu are în plan deschiderea unui magazin online.
Potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor, Takko Fashion România a raportat pentru 2013 o cifră de afaceri de 125,25 milioane lei (28,3 milioane euro), în creştere cu 7,5% comparativ cu anul anterior, şi pierderi de 6 milioane lei (1,3 milioane euro), cu 38% mai mici faţă de 2012.
Citește pe alephnews.ro: Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
Citește pe www.zf.ro: Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Hamas se declară „pregătiți de încetarea focului”, dar acuză Israel că nu oferă „nicio propunere serioasă”
Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Adriana Bahmuțeanu, atac la adresa Mihaelei Botezatu și a lui Honorius: „Am fost sunată de Maximus, care în cele 3 zile nu…”
CANCAN.RO
Ce a pățit un pensionar de 92 de ani, după ce a angajat o menajeră ROMÂNCĂ mult mai tânără
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe