Tarom a avut în primul trimestru pierderi de 49 milioane lei, în scădere cu 24%

Tarom a avut în primele trei luni pierderi de 49 milioane lei, în scădere cu 24% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut şi sub cele bugetate, de 78 milioane lei, a anunţat luni compania naţională de transport aerian.

Urmărește
132 afișări
Imaginea articolului Tarom a avut în primul trimestru pierderi de 49 milioane lei, în scădere cu 24%

Tarom a avut în primul trimestru pierderi de 49 milioane lei, în scădere cu 24% (Imagine: Arhiva Mediafax Foto)

"Combinarea unor multiple măsuri, ce au mers atât în direcţia creşterii veniturilor, cât şi a reducerii costurilor, au compensat dificultăţile economice şi au generat un rezultat foarte bun. (...) Estimăm rezultate mult mai bune începând din trimestrul al doilea, de când planul de management începe să fie implementat. Conform datelor pe care le deţinem în acest moment, ne vom atinge integral obiectivele pentru anul 2013", a declarat într-un comunicat directorul executiv al companiei, Christian Heinzmann.

În primul trimestru al anului trecut compania a avut pierderi de 64 milioane lei, iar pe ansamblul anului precedent a raportat un rezultat negativ de 236 milioane lei.

Planul de management al companiei deţinute de Ministerul Transporturilor prevede pentru acest an pierderi de 143 milioane lei şi de 18 milioane lei pentru 2014.

În baza planului de management, Tarom a iniţiat în martie un program de retragere voluntară a personalului, vizând reducerea personalului cu 10% până la finele anului. Compania urmăreşte de asemenea o creştere a numărului de pasageri transportaţi cu 100.000 pe an, de la 2,3 milioane în acest an la 2,6 milioane în 2016, şi o majorare a gradului de încărcare a aeronavelor, de la 68% în acest an la 75% în 2016.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici