- Home
- Economic
- (15.06.2020, 22:09)
- Laura Albu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Tarom este în al 12-lea an de pierderi, piloţii anticipează falimentul până la finele anului: ”În 2004, avea în conturi 800 de milioane de dolari, iar acum nu mai avem nimic”
- Tarom este în al 12-lea an consecutiv de pierderi
- Compania are 1800 de angajaţi şi 29 de aeronave
- Andrei, pilot al companiei vede cum Tarom stagnează în pierderi de mai bine de 10 ani
Urmărește
3597 afișări
Tarom este în al 12-lea an consecutiv de pierderi, piloţii anticipează falimentul până la sfârşitul anului: ”În 2004, avea în conturi 800 de milioane de dolari, iar acum nu mai avem nimic”
În caz că nu ştiai, Tarom riscă falimentul până la finalul anului. Dacă nu se aplică un program concret de redresare a companiei, 600 de piloţi şi însoţitori de zbor îşi vor pierde locul de muncă, alături de cei 1200 de angajaţi tehnici şi birocraţi despre care Ministrul Transporturilor ţi-a spus că sunt rude între ei.
Tudor este un tânăr care a zburat adesea cu Tarom şi, la fel ca tine, plăteşte lunar taxe din care statul i-a oferit companiei un credit de restructurare de 36,7 milioane de euro. Dacă nu se iau măsuri clare, nici toţi banii din lume nu ar putea scăpa Taromul de la faliment, spune Andrei, pilot al Tarom de 10 ani. De când lucrează în companie, el nu a prins niciun an în care Taromul să nu fie pe pierderi.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Garda Națională a fost activată în Washington pentru a asigura securitatea alegerilor din 2024
-
Cel mai negru scenariu al alegerilor prezidenţiale din Republica Moldova: „Vor lichida treptat orice instituţie democratică”
-
Alegeri în Republica Moldova: Preoţii din R. Moldova care au călătorit la Moscova, instruiţi să-i asigure lui Stoianoglo voturi
-
MAE: Nouă români rămân dispăruţi în urma inundaţiilor din Spania
Compania are 29 de aeronave şi avut cea mai ridicată marjă de ocupare la 70%. Tarom a estimat pierderi de peste 170 de milioane de lei anul trecut.
”Ştim istoricul companiei, ştim că în ultimii 10 ani nu a fost profitabilă. La conducere s-au schimbat mai mulţi directori, niciunul reuşind să-şi lase amprenta sau să restructureze compania. Trebuie să ne întrebăm care va fi rezolvarea? O injecţie de capital cu bani de la buget sau o restructurare eficientă”, a declarat Tudor, un client al Tarom.
”În 2004, compania Tarom avea în conturi 800 de milioane de dolari, iar acum nu mai avem nimic. Atât timp cât arunci banii pe fereastră plătind nişte contracte peste valoare pe care ar trebui s-o plăteşti, marja ta (de profit) devine zero”, spune Andrei Rusu, pilot cu 10 ani vechime la Tarom.
Reporter: Unde ajunge Taromul dacă îşi schimbă directorii la 4-8 luni?
Pilot: La faliment?
Reporter: În cât timp?
Pilot: Până la sfârşitul anului.
”Dacă mă întrebaţi pe mine cum să se relanseze Taromul: în primul rând ar fi un manager care are experienţă în domeniul aviaţiei, care ar trebui să fie lăsat să taie contractele păguboase şi să fie lăsat suficient timp încât să îşi ducă planul de management la bun sfârşit.”, a mai spus pilotul Andrei Rusu.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Fermele ecologice sunt rezistente în fața inundațiilor și declinului biodiversității
Citește pe www.zf.ro: A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Citește pe www.zf.ro: Firma din România care face bani din ce aruncă românii la coş a deschis cea mai modernă fabrică din UE
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Incă un gigant se clatină după ce a raportat cea mai mare pierdere din istoria de 56 de ani a companiei, Este vorba de un minus de 16,6 mld. dolari în ultimul trimestru
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ce veste despre manechinul de 44 de ani care și-a părăsit soțul milionar pentru antrenorul personal
PROSPORT.RO
Calvar nesfârșit pentru românca întemnițată în China din 2017. ”Dacă nu ai spălat bine podeaua, nu mai ai dreptul la hrană suplimentară din banii tăi”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe