- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (12.03.2013, 14:16)
- Ioan Dornescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Tarom va rămâne pe pierdere în acest an şi în 2014
Consiliul de Administraţie (CA) al companiei Tarom a aprobat, luni, planul de management elaborat de conducerea executivă, care vizează obţinerea de profit începând cu anul 2015.
Urmărește
289 afișări
Tarom va rămâne pe pierdere în acest an şi în 2014 (Imagine: Catalin Abagiu/Mediafax Foto)
"Realizarea planului de management a pornit de la analiza valorilor şi atuurilor companiei, care sunt numeroase şi care permit Tarom să devină o companie solidă şi sustenabilă financiar", a declarat într-un comunicat Christian Heinzmann, director general executiv al companiei.
El a afirmat că brand-ul Tarom este "puternic, valoros", compania are angajaţi "extrem de capabili şi de loiali faţă de brand" şi că operatorul are o "cotă de piaţă importantă", remarcând de asemenea că Tarom deţine active foarte valoroase şi nu are datorii.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Marcel Ciolacu este desemnat Premierul României
-
Ciolacu, după ce a fost desemnat premier: Românii au nevoie de stabilitate
-
S-au votat preşedinţii la Camera Deputaţilor şi la Senat: Ilie Bolojan, la Senat; Ciprian Şerban, la Camera Deputaţilor
-
Crin Antonescu va fi candidatul comun pentru alegerile prezidenţiale. Propunerea va fi aprobată de fiecare partid al alianţei
La rândul său, Dan Pascariu, preşedintele CA, a afirmat că Tarom va introduce rute noi, va creşte gradul de confort la bord şi va deveni mai flexibilă în relaţia cu clienţii, prin servicii şi facilităţi noi.
Planul de management dezvoltat de conducerea executivă a pornit de la planul de administrare al companiei şi vizează acţiuni prin care Tarom speră să îmbunătăţească rezultatul contabil în medie cu 100 milioane de lei în fiecare an, ţintind obţinerea de profit începând cu anul 2015, se precizează în comunicat.
Tarom nu a mai obţinut profit din anul 2007, iar pierderile înregistrate în intervalul 2008-2011 totalizează 830 de milioane de lei.
Operatorul aerian a fost prima companie de stat pentru care a fost recrutat management profesionist, conform angajamentelor asumate de autorităţi în relaţia cu FMI.
Principalele măsuri care vor fi implementate imediat se referă la creşterea productivităţii, eficientizarea structurii organizaţionale, armonizarea flotei şi ajustarea capacităţii la cererea existentă, introducerea unui sistem automat de yield management, care va permite utilizarea unui mecanism mult mai eficient de stabilire a preţurilor, creşterea vânzărilor pe site-ul propriu.
Totodată, va fi restructurată reţeaua de rute, va fi mărită eficienţa achiziţiilor, va fi introdusă o nouă procedură de alimentare cu combustibil pentru economisirea costurilor şi vor fi închise agenţiile externe cu sediul în oraşe, compania continuând să fie reprezentată în aeroporturi. În oraşele unde vor fi închise birourile din centru, activităţile de vânzare vor fi preluate de agenţi generali de vânzări.
În paralel vor fi analizate mai multe oportunităţi de utilizare a activelor companiei şi de valorificare mai eficientă a forţei de muncă.
"Managementul va analiza transformarea anumitor departamente în centre de profit sau chiar unităţi independente, vor fi maximizate beneficiile aduse de apartenenţa companiei la SkyTeam, vor fi introduse noi sisteme şi platforme IT şi va fi analizată posibilitatea utilizării la nivel maxim a activelor imobiliare (clădiri şi terenuri) care se află în proprietatea companiei. Toate aceste măsuri se vor baza pe o analiză economică profundă, având ca unic scop maximizarea profitului şi creşterea stabilităţii financiare a companiei, respectând în acelasi timp toate standardele de siguranţă aplicabile în industrie şi având în centru necesităţile clienţilor companiei", se mai arată în comunicat.
Heinzmann, cetăţean belgian cu o experienţă de peste 25 de ani în industria aviatică, şi-a început mandatul la Tarom în noiembrie 2012, cu un contract pe patru ani, având funcţia de chief executive officer and accountable manager.
El a declarat la finele lunii februarie că primul plan de management a fost respins de board-ul companiei întrucât era prea complicat, urmând să fie propusă o variantă revizuită. "Dacă îl resping din nou vinerea viitoare va trebui să merg acasă", a spus Heinzmann, la vremea respectivă.
Compania a fost înfiinţată în 1954 şi îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor.
Citește pe alephnews.ro: Ciprian Șerban, de la PSD, este șeful Camerei Deputaților. Ilie Bolojan, de la PNL, a fost votat Președinte al Senatului
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe