- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Tata Motors va produce automobilul Nano şi cu motor diesel
Cea mai ieftină maşină din lume, Nano, fabricată de grupul indian Tata Motors, va fi echipată şi cu un motor diesel de 800 de centimetri cubi, dezvoltat de producătorul german de trenuri de rulare FEV, potrivit ediţiei online a publicaţiei India Times.
Tata Motors va produce automobilul Nano şi cu motor diesel
Potrivit unor surse din industrie, motorul diesel va avea sisteme de injecţie Bosch, iar restul propulsorului va fi dezvoltat de Tata Motors şi de FEV.
FEV, cu sediul central în Aachen, Germania, este o companie independentă care cercetează şi dezvoltă trenuri de rulare pentru industria auto. Colaborarea FEV cu producătorii auto indieni este mai veche, Mahindra beneficiind de tehnologiile FEV pentru automobilul hibrid Scorpio.
Iniţial, Tata Motors a anunţat că Nano va avea un motor pe benzină de 623 centimetri cubi, cuplat la o cutie de viteze cu patru trepte. Ulterior, oficialii Tata au lăsat să se înţeleagă că Nano va fi echipat şi cu un motor diesel, precum şi cu un sistem de propulsie hibrid.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Știi cum procedezi duminică, pe 24. Te duci la vot și cauți Trump pe buletin. Cu Nicu și Marcel rămâne cum am stabilit
-
„Gladiator II” sub lupa istoricilor: Ficţiune spectaculoasă sau adevăr denaturat?
-
Ion Cristoiu: Stalingrad: Românii dădeau cu ciocanul în tancurile ruseşti ca să le oprească!
-
Istoria alegerilor prezidenţiale din România: de la căderea comunismului la democraţia europeană
Tata Motors a prezentat modelul Nano în luna ianuarie a acestui an, iar comercializarea în India va începe în ultimul trimestru al acestui an. Maşina va costa 2.500 de dolari.
Iniţial, grupul Tata va produce anual circa 250.000 de modele Nano pe an, dar anticipează că cererea va ajunge la un milion de unităţi.
Indienii intenţionează să lanseze o versiune îmbunătăţită a modelului Nano şi pe piaţa din Europa, în decurs de patru ani. Versiunea va fi în conformitate cu reglementările Euro 5 privind emisiile de dioxid de carbon carbon, iar protecţia pasagerilor în caz de impact va fi îmbunătăţită.
De asemenea, constructorul auto indian a arătat că se va concentra în primii doi-trei ani pe piaţa locală, înainte de a lua în considerare exportul modelelor Nano către Africa, America Latină şi Asia de Sud-Est.
Şi alţi constructori, printre care şi Ford, Volkswagen, Toyota, Honda Motor şi Fiat, încearcă să producă maşini mici pentru pieţele emergente, unde avansul economic mare a susţinut creşterea cererii.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO