Musk a declarat în 2020 că Tesla aspira să vândă 20 de milioane de vehicule până la sfârşitul deceniului actual – aproape de două ori mai multe decât cele vândute de Toyota, cel mai mare producător auto din lume.
„Obiectivul nostru este să construim şi să livrăm 20 de milioane de vehicule pe an până în 2030. Pentru a atinge acest obiectiv, trebuie să facem produsele noastre şi mai accesibile”, declara compania.
Cu toate acestea, Musk şi compania au schimbat tactica, concentrându-se pe tehnologia de conducere autonomă ca principal motor de creştere pentru firmă, producătorul auto urmând să prezinte robotaxi-ul său, denumit „Cybercab”, pe 8 august.
CEO-ul Elon Musk a declarat luna trecută că Tesla va folosi liniile de produse actuale pentru noi vehicule accesibile, în timp ce s-a retras din planurile mai ambiţioase de a produce un model complet nou care ar urma să coste 25.000 de dolari.
Acţiunile companiei au scăzut joi cu aproximativ 2%, relatează Reuters.