Thanksgiving şi Black Friday: Cheltuielile online de pe PC-uri, mai mari decât cele de pe mobile

Utilizatorii de PC-uri au cheltuit mai mulţi bani online de Thanksgiving şi Black Friday decât cei care au folosit dispozitive mobile, potrivit unor studii de piaţă citate de Bloomberg.

Urmărește
124 afișări
Imaginea articolului Thanksgiving şi Black Friday: Cheltuielile online de pe PC-uri, mai mari decât cele de pe mobile

Thanksgiving şi Black Friday: Cheltuielile online de pe PC-uri, mai mari decât cele de pe mobile (Imagine: Publimedia/Shutterstock)

Cumpărătorii online au cheltuit în medie, în această perioadă, 135,33 dolari prin intermediul PC-urilor, faţă de 116,02 dolari în cazul utilizatorilor de tablete şi smartphone-uri, potrivit cercetării efectuate de IBM Digital Analytics Benchmark, în timp real, a milioane de tranzacţii online realizate de 800 de retaileri.

"Există multă gălăgie în jurul dispozitivelor mobile, dar desktop-urile încă sunt caii de povară ai comerţului electronic", a declarat Jay Henderson, directorul IBM Smarter Commerce.

Astfel, 51,4% din traficul pe Internet de Black Friday a fost realizat de pe PC-uri, dar de Thanksgiving, pentru prima oară în istorie, traficul online de pe dispozitive mobile, de 52%, a fost mai mare decât cel de pe PC-uri.

Henderson anticipează că anul viitor traficul mobil de Black Friday va fi mai mare decât cel de pe computerele desktop.

Atunci când vine vorba despre cumpărături, oamenii caută cele mai bune preţuri prin intermediul smartphone-urilor, dar fac mai multe cumpărături de pe tablete. Smartphone-urile au asigurat 35% din traficul online de Black Friday, de peste două ori mai mare decât cel de pe tablete. În schimb, achiziţiile prin intermediul tabletelor au reprezentat 16% din total, iar cele prin smartphone-uri doar 12%. Diferenţa este dată de mărimea ecranelor, tabletele şi PC-urile fiind mai potrivite pentru vizualizarea în detaliu a produselor dorite.

Cumpărătorii de Black Friday par să fie mai economi în acest an, cheltuind în medie 130 de dolari pentru o comandă, cu peste 4% sub nivelul de anul trecut, potrivit studiului IBM Digital Analytics Benchmark. Chiar dacă au cheltuit mai puţin, cumpărătorii au achiziţionat în medie patru produse la o comandă, nivel apropiat de cel de anul trecut.

Această tendinţă ar putea arăta că oamenii s-au obişnuit să folosească mai bine reducerile şi cupoanele de cumpărături, a explicat Henderson.

Pe ansamblu, tot mai mulţi oameni cumpără online, astfel încât de Black Friday numărul achiziţiilor de acest fel au crescut cu 9,5% faţă de anul trecut, iar cele prin dispozitive mobile cu 28%.

Vânzările online de Black Friday au avansat cu 28% faţă de anul trecut, la 2,48 miliarde de dolari, potrivit estimărilor Adobe Digital Index, în timp ce pentru Cyber Monday este aşteptată o creştere de numai 15%, la 2,6 miliarde de dolari.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici