Cook a precizat că Apple are 6,5 milioane de clienţi plătitori şi 8,5 milioane de utilizatori care se află într-o perioadă de probă de trei luni.
Apple a lansat Apple Music pe 30 iunie şi a oferit utilizatorilor o perioadă de trei luni în care pot folosi serviciul gratuit. După încheierea acestei perioade, utilizatorii care doresc să folosească în continuare Apple Music plătesc 9,99 dolari pe lună pentru abonamentele individuale şi 14,99 dolari pentru familii.
Prima serie de clienţi a ieşit din perioada de probă la sfârşitul lunii septembrie.
În luna august, vicepreşedintele Eddy Cue, care coordonează dezvoltarea Apple Music, a declarat că 11 milioane de oameni utilizau versiunea de probă a serviciului. Acest fapt sugerează că aproape 60% dintre utilizatorii respectivi au decis să plătească serviciul, după încheierea perioadei de trei luni.
Serviciul concurent Spotify AB, lansat în 2008, are 75 de milioane de utilizatori şi 20 de milioane de abonaţi.
Cook a spus că utilizatorii reacţionează pozitiv la una dintre principalele funcţii care diferenţiază serviciul Apple Music, respectiv administrarea umană a listelor de titluri muzicale.