- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Timpul pierdut pe drum ca urmare a blocajelor costă Dacia 50.000 de euro pe săptămână
Transportul a peste 750 de camioane săptămânal va fi afectat de lucrările pe Valea Oltului şi la podul de la Giurgiu, spune Mihai Bordeanu, managing director, Dacia Brand South Eastern Europe&Country Head România.
Timpul pierdut pe drum costă Dacia 50.000 de euro pe săptămână
Circulaţia rutieră pe Valea Oltului se închide timp de o lună, începând cu data de 8 iulie, astfel încât pierderile Dacia se vor ridica la cel puţin 200.000 de euro. Pe de altă parte, lipsa autostrăzii între Sibiu şi Piteşti a cauzat deja pierderi de zeci de milioane de euro pentru Dacia şi industria auto românească.
„Noi, Dacia, am aflat despre aceste lucrări odată cu toată lumea, nu am fost consultaţi cu privire la perioadă. Vom avea 600 de camioane pe săptămână afectate care circulă pe Valea Oltului alături de alte 150 care vor întârzia din cauza lucrărilor la podul de la Giurgiu. Impactul financiar, pe lângă cel legat de combustibil pentru că sunt două ore în plus, ajunge la o primă estimare la 50.000 de euro pe săptămână. Singurul lucru bun este că în august uzina intră în remont. Şi uzina Ford Otosan este afectată, ca de altfel întreaga industrie auto din România”, a subliniat Mihai Bordeanu, scrie Ziarul Financiar.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Moș Crăciun, eroul sărbătorii, are o fișă medicală impresionantă: obezitate, diabet și jet lag extrem
-
22 decembrie 1989 - ziua fugii cu elicopterul a soţilor Ceauşescu
-
COMENTARIU Lelia Munteanu: Uzurpatorul
-
Trupele germane trebuie să fie „apte” pentru război dacă Putin atacă, afirmă Boris Pistorius. Ministrul spune că Berlinul trebuie să aloce mai mulţi bani pentru apărare
Modificările fiscale implementate „de pe o zi pe alta”, alături de adoptarea unor măsuri cu impact mare fără consultări prealabile au loc nu doar în România, ci şi pe pieţe precum cea franceză, sau la nivel european.
„Spre exemplu comisia europeană adoptă 9-10 decizii legislaive anual cu privire la industria auto. Nu ştiu dacă 3-4 sunt necesare anual, dar deja 8-9 reprezintă un număr excesiv. A existat şi măsura din Franţa care a dus la scăderea vânzărilor de Spring. Suntem foarte reglementaţi deja”, a spus Mihai Bordeanu.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO