Top 10 greşeli făcute de şefi. De la neglijarea clienţilor la atitudinea faţă de subalterni

Motivarea angajaţilor, chiar şi fără bani, este una dintre cele mai eficiente soluţii pentru a avea servicii sau produse mai bune decât concurenţa. Criza a modificat complet felul de a face afaceri, nu doar în România, ci peste tot în lume, informează cotidianul Gândul.

Urmărește
69 afișări
Imaginea articolului Top 10 greşeli făcute de şefi. De la neglijarea clienţilor la atitudinea faţă de subalterni

Top 10 greşeli făcute de şefi. De la neglijarea clienţilor la atitudinea faţă de subalterni (Imagine: Laszlo Raduly/Mediafax Foto)

Fie că este vorba despre neînţelegerea aşteptărilor clienţilor sau despre dezinteresul faţă de angajaţi, experţii în resurse umane susţin că mulţi manageri au probleme din ce în ce mai serioase în a-şi face afacerea să meargă.

Citeşte mai multe despre problemele managerilor din România pe www.gandul.info

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici