Top 5 cele mai valoroase start-up-uri din lume. Pe ce locuri se află Twitter şi Facebook

Reţeaua socială Facebook ocupă din nou primul loc într-un top al celor mai valoroase companii, iar numărul utilizatorilor continuă să crească.

Urmărește
321 afișări
Imaginea articolului Top 5 cele mai valoroase start-up-uri din lume. Pe ce locuri se află Twitter şi Facebook

Twitter (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

1. Facebook

Valoare estimată: 80 de miliarde

Utilizatori: Facebook are peste 750 de milioane de utilizatori, faţă de 500 de milioane anul trecut.

La începutul anului, Facebook a obţinut o finanţare de 1,5 miliarde de dolari, lucru ce a făcut ca valoarea de piaţă a companiei să depaşească 50 de miliarde de dolari. Anterior, compania mai primise o infuzie de capital în valoare de 400 milioane de dolari în 2008. Atunci mai multe companii au investit câteva milioane de dolari în Facebook: Microsoft (246 de milioane), Hong Kong billionaire Li Ka-Shing (60 de milioane), Greylock Partners and Meritech Capital Partners (25 de milioane de dolari), Accel Partners (12,8 milioane de dolari), PayPal co-founder Peter Thiel (500.000 de dolari), European Founders Fund (15 milioane), Digital Sky Technologies (200 de milioane) and TriplePoint Capital (100 de milioane).

2. Zynga

Valoare estimată: 11 miliarde de dolari

Zynga a strâns 510 de milioane finanţare, de la fonduri de investiţii sau investitori precum Kevin Rose, fondatorul Digg.com.

Compania estimează că va obţine circa 1,5 miliarde de dolari, faţă de 597 milioane anul trecut.

Citeşte mai multe pe www.incont.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici