- Home
- Economic
- NEW YORK, (27.05.2015, 11:50)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
TOPUL celor mai valoroase branduri din lume
Apple a devansat Google, devenind cel mai valoros brand din lume, cu 247 de miliarde de dolari, în creştere cu 67% faţă de anul trecut, potrivit clasamentului anual Brand Z realizat de WPP şi Millward Brown, publicat miercuri.
Urmărește
2222 afișări
TOPUL celor mai valoroase branduri din lume (Imagine: AP/Mediafax Foto)
Brandurile din sectorul tehnologiei domină topul celor mai valoaroase 10 branduri, dar a apărut şi o surpriză, compania Malboro, care a urcat de pe locul 13 ocupat anul trecut pe poziţia 10, relatează Business Insider.
Studiul realizat de Millward Brown foloseşte pentru calcularea valorii brandurilor opiniile a aproximativ 2 milioane de posibili şi actuali clienţi ai unui brand, pe lângă date financiare.
Astfel, brandul Apple valorează 247 miliarde de dolari, fiind cu 67% mai mare faţă de anul trecut, potrivit calculelor Millward Brown.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
"Apple a fost diferită, a ieşit în evidenţă", a explicat în raport directorul general al Millward Brown, Travyn Rhall.
În septembrie 2014 Apple a lansat iPhone 6, care a contribuit la un profit trimestrial net de 18 miliarde de dolari, cel mai mare câştig trimestrial obţinut vreodată de o companie listată la bursă. În urmă cu 10 ani, Apple nici măcar nu se afla în top 10 cele mai valoroase branduri.
Valoarea brandului Google a crescut cu 9%, la 174 miliarde de dolari, dar compania a coborât totuşi pe poziţia a doua, după ce anul trecut a făcut investiţii mari, în timp ce veniturile au scăzut, parţial din cauza dolarului puternic. Compania a avut totuşi un an bun, cu iniţiative care au inclus soft-ul B2B, Google Fiber, dezvoltarea unei maşini fără şofer, lansarea unei reţele de telecomunicaţii WiFi şi Google Glass.
Microsoft a făcut schimb cu IBM, urcând de pe poziţia a patra pe a treia, cu o valoare a brandului de 115 miliarde de dolari, în creştere cu 28%. Microsoft a profitat de concentrarea pe sistemul cloud, o politică de colaborare la nivelul companiei şi optimismul din jurul instalării unui nou director general, Satya Nadella.
Brandul IBM a scăzut cu 13%, la 94 miliarde de dolari, din cauza investiţiilor uriaşe de anul trecut în servicii cloud, analiză, mobile, sociale şi de securitate, care au afectat profitul. IBM a semnat şi un acord major cu Apple pentru dezvoltarea de aplicaţii business pentru cele mai populare dispozitive ale Apple.
Visa este ocupanta locului cinci în clasament cu un brand în creştere cu 16%, la 92 miliarde de dolari, compania urcând două poziţii. Anul trecut Visa a semnat un parteneriat cu Apple prin care deţinătorii de iPhone 6 şi iPad-uri pot face achiziţii prin intermediul dispozitelor. În 2014, veniturile Visa au urcat cu 7,8%, la 12,7 miliarde de dolari, iar profitul net cu 9,2%, la 5,4%.
Top 10 al celor mai valoroase branduri este completat în ordine de AT&T, Verizon, Coca-Cola, McDonald’s şi, surprinzători, Malboro, care anul trecut s-a aflat pe locul 13.
Citește pe alephnews.ro: Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
Citește pe www.zf.ro: Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Adriana Bahmuțeanu, atac la adresa Mihaelei Botezatu și a lui Honorius: „Am fost sunată de Maximus, care în cele 3 zile nu…”
CANCAN.RO
Ce a pățit un pensionar de 92 de ani, după ce a angajat o menajeră ROMÂNCĂ mult mai tânără
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe