Prima pagină » Economic » Topul reclamaţiilor la telefonie şi utilităţi: greşelile din facturi şi întreruperile dese

Topul reclamaţiilor la telefonie şi utilităţi: greşelile din facturi şi întreruperile dese

Tot mai mulţi români se plâng de serviciile de telefonie mobilă, ca şi de cele de utilităţi, în condiţiile în care tarifele cresc de la un an la altul, fără ca aceste sume să se vadă neapărat în rezolvarea problemelor.
Topul reclamaţiilor la telefonie şi utilităţi: greşelile din facturi şi întreruperile dese
07 iun. 2010, 09:20, Economic

În primele patru luni, abonaţii companiilor de telefonie au trimis aproape 1.300 de petiţii către Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), nemulţumiţi de calitatea serviciilor, cu 13% mai multe reclamaţii faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

De departe, în topul problemelor se află abaterile de informare, declară pentru Gândul reprezentanţii ANPC, care spun că niciun operator de telefonie nu a scăpat nereclamat.

Citeşte mai multe despre reclamaţiile la telefonie şi utilităţi pe www.gandul.info.